Vraag

Heractivatie fiber internet en tv van bedrijf

  • 2 December 2022
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Op 16 november werd onze fiber internet en tv te vroeg opgezegd. Toen wij dit wouden heractiveren via de klantendienst kregen wij het antwoord dat dit binnen de 24u in orde ging zijn, dat was uiteraard niet het geval. Dan binnen de 48u. Dan na 14 dagen. Na uren bellen met een klantendienst die van niets af weet en langer dan 14 dagen geduldig te wachten heeft ons bedrijf NOG STEEDS GEEN INTERNET!!!! Er werd ons verteld dat er niemand moest langskomen aangezien alles nog perfect aangesloten is, maar vandaag krijgen wij telefoon dat er een technieker niet werd binnen gelaten en wij een nieuwe afspraak moeten maken EIND december??????? Dit is gewoon absurd. Niemand kan ons telefonisch helpen en wij vragen steeds om door verbonden te worden, maar elke keer loopt het op niets uit. Hoe kan dit nu een business service genoemd worden, als wij letterlijk NIET kunnen werken door deze incompetente aanpak??? Onwaarschijnlijk. In onze myproximus staat nog steeds geen fiber flex pack meer, wat dus duidt op het feit dat er zeker geen heractivatie is gebeurd. Vandaag horen wij ook nog eens doodleuk dat wegens het veranderen van een zendmast de 4G in Antwerpen niet echt zal werken tot eind december en wij daarom dus thuis onze WiFi moeten gebruiken, die dus nogmaals NIET werkt. Het lijkt een slechte grap, maar is jammer genoeg onze realiteit.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DKWINVEST Kan u de klantgegevens(klantnr,naam,adres,gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kunnen we uw dossier eens raadplegen.Groetjes,Joel

 

 

 

Werd toegevoegd

 

Ik wil via deze weg ook de nieuwe facturen betwisten die wij hebben ontvangen voor installatie die niet is gebeurd en eventuele extra facturen gerelateerd aan internetgebruik of televisie na 16/11/22. Wij kunnen geen e-mail naar klantendienst sturen en ook geen chat starten om deze betwistingen zwart op wit te krijgen die wij telefonisch al meermaals hebben gedaan, dus bij deze. 
 

Zonet nog een collega aan de lijn gehad die mij nogmaals bevestigde dat er eind december een technieker naar ons bedrijf kan komen. En dan reclame maken voor business experts service zodat onze tijd naar onze klanten gaat… te gek voor woorden.

Ter info: iemand van PX zelf komt hier niet langs tijdens het weekend.

Reputatie 7
Badge +3

@DKWINVEST Om te beginnen oprechte excuses voor het ongemak.Ik heb ticket IM12072028 opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Dit om dringend een technieker te sturen voor activatie.Wat betreft uw facturen daar heb ik klachtendossier 51710810 voor opgemaakt.De dossierbeheerder gaat het opvolgen en u nadien hierover terug contacteren.Groetjes,Joel

Wij hebben besloten de heractivatie niet te laten doorgaan. Het heeft te lang geduurd. Bedankt voor uw moeite, maar dat hadden uw collega’s drie weken geleden moeten doen. Wij brengen de digicorder en modem deze week binnen. Bedankt om het klachtendossier op te maken.

Reageer