Vraag

her activeren proximus public-wifi

  • 8 July 2023
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

Hierbij vertel ik de moeilijkheden die ik had bij het herinstalleren van proximus public-wifi. Ik doe een aanvraag om internet en digitale tv te installeren  in een proximus winkel . Gezien ik dan geen public wifi meer nodig heb wordt mijn proximus public wifi gedesactiveerd . Enkele dagen later blijkt de installatie van wifi en tv in het appartement onmogelijk te zijn om technische redenen . Ik zeg deze installatie dus op en heractiveer opnieuw public wifi via de app myProximus op mijn GSM. Na activatie blijkt er geen verbinding mogelijk . Ik neem verschillende malen contact op met proximus winkels en ook met de telefonische help desk. Ondanks beloften dat het in orde zou komen geen resultaat . Ook kreeg ik twee maal de belofte dat ik zou opgebeld worden door een deskundige . Tweemaal niet opgebeld . Ben dan zelf gaan zoeken naar een oplossing . Verwijderen en herinstallatie van de app my proximus hielp niet tot ik er achter kwam dat deze app in i cloud bewaard wordt en dus telkens opnieuw met dezelfde instellingen geherinstalleerd wordt . I Cloud uitgelogd op mijn i phone en my proximus app opnieuw geinstalleerd . Proximus public wifi gedesactiveerd en nu kon ik opnieuw het proximus public wifi profiel aanmaken en proximus public wifi terug activeren . Nu werkt het wel . Ik hoop mensen die hetzelfde probleem hebben hiermee geholpen te hebben want Proximus helpt niet . De belangrijke stappen zijn dus : proximus public wifi desactiveren en een nieuwe schone installatie doen van de my Proximus app voor iphone gebruikers door i cloud uit te schakelen. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer