Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex

  • 11 September 2020
  • 45 reacties
  • 2700 Bekeken

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 September 2020, 11:34

Bekijk origineel

45 reacties

Hallo

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen enkel de betalende versie.

groeten

Philippe

Inderdaad als je een flex pack hebt met vaste lijn dan kun je die via deze weg hier aanvragen.

De Prox Forummedewerkers kunnen daar voor zorgen als ze hier straks de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe48 De Wifi booster wordt donderdag geleverd. Groetjes, Antonella

Beste,

Langs deze weg zou ik ook graag de wifi-booster horende bij mijn Flex pack willen aanvragen.

Ik heb ondertussen mijn klantnr. in een privéveld op mijn profiel aangevuld.

 

Alvast bedankt

TUI: Maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Fernand37 

Beste,

de verzending van de wifi booster is aangevraagd.

Bevestigingsmail is ook verzonden naar jou

Levering door bpost is voorzien volgende donderdag 

vriendeljjke groeten

Tina

Beste,ook wij zijn pas overgeschakeld naar flex. Maar tot op heden nog geen wifibooster ontvangen. Kunt u dit is nakijken? dank u.

FYI: maandag komt er terug iemand van Proximus langs.

gratis WiFi booster is inbegrepen in flex packs met vaste lijn voor flex pack zonder vaste lijn wordt maandelijkse huur aangerekend.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Nikki86 

Jullie hebben inderdaad een flex pack met vaste lijn.

Ik heb de wifi booster aangevraagd.  de levering is op dit moment voorzien op donderdag 18-11 door bpost.

groetjes,

tina

Beste

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen, kan enkel de betalende versie bestellen.

Met vrienelijke groeten,

Frank

Reputatie 7
Badge +3

@fvandamme.fvd

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Ik zal een order inleiden om de booster te laten opsturen, geen probleem

Levering is voorzien vrijdag 26-11

vriendelijke groeten

Tina

 

Hallo,

Verleden week overgeschakeld naar Flex.

Kunt u me laten weten wanneer de gratis wifi booster zal geleverd worden?

Dank bij voorbaat.

Marc Vanoverschelde.

@Marvano lukt het dan niet om te bestellen → Wi-Fi Booster | Proximus

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Edit:  niet meer nodig zie antwoord hieronder:

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

Geachte,

 

Ik ben vorige week ook overgeschakeld op een flex abonnement met vaste lijn.

Is het mogelijk om via deze weg de wifi-booster aan te vragen?

Ik heb wel aan de medewerker gezegd dat ik deze wou toen ik telefonisch de omschakeling van mijn abonnement regelde. Maar kennelijk wordt deze dan niet automatisch geleverd?

 

Alvast bedankt.

 

Jürgen

Morgen zullen de Prox forummedewerkers dit wel verder in orde brengen voor u, van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@stad127 

ik leid het order in om een wifi booster te laten leveren.

Je ontvangt bevestiging via mail. 

groeten

Tina

Bedankt!

Ik ben net overgeschakeld van Telenet vaar Proximus flex. Dus heb ik waarschijnlijk ook recht op de gratis wifibooster. ( zou wel handig zijn want ik heb op 2 kamers geen bereik) 

is hij volledig gratis? Of moet  er na een tijd een bedrag voor betaald worden? 
groeten tim

Reputatie 7
Badge +3

@Ebenezer  1 Wifi-Booster is gratis in een Flex pack met vaste lijn + internet + tv. Jij hebt een Flex S pack (zonder vaste lijn). Je kan een Wifi-Booster aanvragen, maar dan kost deze 2,99 euro/maand. Groetjes, Antonella

Reageer