Vraag

Gratis volumepacks nog steeds niet te activeren!!

  • 10 February 2018
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 3
Ik word het hele Proximus gebeuren stilaan beu.
Net zoals vorige maand het geval was is mijn internetsnelheid weer naar onaanvaardbare snelheden gezakt, ondanks dat ik "onbeperkt" internet zou moeten hebben, wellicht omdat het "basisvolume" opgebruikt is.
Net zoals enkele weken geleden kan ik nog steeds geen GRATIS volumepacks activeren, noch kan ik mijn verbruik raadplegen op MyProximus....
Schijtziek wordt ik van dit hele Proximus gedoe en hoe men meent bij Proximus klanten te moeten behandelen en op te lichten.

Ik zou de klantendienst kunnen bellen, mocht Proximus er na ongeveer een maand al in geslaagd zijn geweest om mijn GSMnummer over te zetten maar ook dat krijgt Proximus niet voor elkaar, incompetentie troef zo lijkt het wel!

Bespaar me Uw excuses en het aanmaken van tickets, er lopen er al verschillende voor het activeren van mijn SIM-kaart en het haalt allemaal niks uit.
Ik EIS dat de problemen die ik ervaar met de Proximustroep eindelijk eens aangepakt worden en dat ik eindelijk eens krijg wat ik besteld heb en waarvoor ik betaal!

2 reacties

Reputatie 3
Er werd mij op maandag 12.02.2018 na enkele uren aan de telefoon gehangen te hebben met de klantendienst beloofd dat men mij binnen de 48 uur ging terugbellen want ik surf hier nog steeds aan 3Mbps ipv de gebruikelijke 100Mbps.

Vrijdag 16.02.2018 dan maar zelf terug gebeld en weer enkele uren en een vijftal medewerkers verder werd mij beloofd dat alles in orde werd gebracht en dat er iemand mee bezig was om voor mij volumepacks te activeren...
Dit is in het verleden al enkele keren gedaan door medewerkers bij Proximus, dus het kan wel degelijk!

Zaterdag krijg ik dan de grootste schoft (Stijn) van Proximus aan de lijn die blijkbaar van mening is dat klanten die al anderhalve maand met hun ballen worden gerammeld door Proximus dat maar normaal moeten vinden en daar zeker geen commentaar op mogen geven.

Klacht na klacht, ticket na ticket maar het probleem blijft onopgelost, net zoals de activatie van mijn SIM-kaart waar Proximus al meer dan een maand "hard" aan werkt...

Mijn lijn hoeft niet getest te worden, dat is de afgelopen 2 maanden al tachtig keer gebeurd!
Ik krijg ondertussen wel facturen voor "onbeperkt internet Comfort" maar dan aan een snelheid die 1/33ste bedraagt van wat ik besteld heb...
Zal ik dan misschien ook maar 1/33ste van de prijs voor het internet betalen??
Reputatie 2
ik ben het ook beu aan het worden heel proximus net hetzelfde als u is mijn internet veeeeeeeeel te traag en ik bekijk het via testaankoop niet te doen en je betaald volle bak .ik kan mobiele gegevens niet meer gebruiken hoe het komt weet ik niet heb 10gig mijn man kan het wel en heeft maar 2gb ook al vaak mail gehad ivm met mobieltjes ik kan niet onderweg op internet ook niet via hun ze zenden mail maar lukt niet ! ga je naar winkel zijn ze precies te lui om het op te lossen want ze doen niets madammeke wij kunnen u niet helpen .dan liever een paar euro meer betalen bij telenet nooit problemen gehad en had ik problemen werd het vergoed door vb huur digicorder voor ee paar maanden geen huur betalen ik heb zelfs digicorder 1jaar geen huur op moeten betalen dat is pas allemaal service !!!! ben aan het denken om terug over te schakelen

Reageer