Vraag

geen wifi ! paswoord fout


Reputatie 3
Badge +1

Heb al maanden geen WiFi meer ! Bij Proximus zeggen ik zal verandert hebben ! Zou zelfs niet weten waar zoiets verandert maar wil zelfs mijn paswoord niet weg ! Ben eraan gewend !

voor lockdown was mail in tijden nog e-mails kon ophalen want dat kan allang niet meer vanwege ik enkel nog 4G heb !

mijn 4G gaat zo op weinig tijd tot de limiet dus stopte e-mails want die gingen vi wifi!

 

soit dus smartwifi werd het ! Vond toen al van hehe weer zit Proximus te prutsen !

als na tijd mijn instelling op iPhone terug fabrieksinstelling zette moest ik WiFi inlog en paswoord fout ! Toen was ook de BBox naam weg en zag ik e-mail adres van mij als benaming mijn modem ! Vervelend maar had ik keus ? Nee is Proximus zijn handelen maar mijn sticker paswoord altijd fout !

lockfown kwam en maanden passeerden ! Gisteren moet na meer als een jaar de laptop aanzetten maar geen WiFi natuurlijk !

ik typte toen al beide keys ik op sticker zag in want dacht ik doe het fout !

niets dus ene was fout en de andere kwam te staan ik geen bevoegdheid had terwijl als alleenstaande dit mijn internet is !

cobtact my Proximus ! Paar resets helpen niet !

Nu omdat ze het ook niet weten gaan ze mij maar schuld geven ik mijn BBox naam en paswoord veranderde !

 

wist zelfs niet deze kan veranderen en waar dit doet ??? Geen idee !

maar ik wil zelfs niet veranderen ! Was tevreden over WiFi modem naam en paswoord ! Staan op sticker dus kan nooit verliezen maar ze ook op keukenmuur hangen en slaapkamers dus waarom veranderen dus 

ik veranderde niets

maar heb gevoel dit zal wel zo blijven gezien niemand iets deed dus geen WiFi meer en dan is 60€ maandelijks erg dure grap om toch geen gebruik meer ervan te maken !

jammer want ik kijk graag Netflix 😔

 

jullie wat hier is gebeurt ?’

 

is sinds smartwiffi een ramp ! Hadden dit echt kunnen weglaten 

 

groetjes Carmen 


28 reacties

ik had al een reset van de modem voorgesteld maar blijkbaar klopt dat wifiwachtwoord dan toch nog niet dat op de sticker staat , na reset.

 

Reputatie 3
Badge +1

Laptop werkt enorm slecht waarmee ik deze nooit gebruik  en nee zie geen BBox meer sinds twee of drietal maanden al ! 
enkel mijn eigen e-mail adres !

ik resette en hielp niets en als Proximus juist reset deed verscheen BBox 2-4 gedurende 1minuut en werd zelfs ingelogd maar verdween ook onmiddelijk naar mijn inlog van e-mailadres en daar geeft  paswoord van sticker fout te zijn !

proximus technici hebben dit bekeken en besloten dat dit niet mag en dus halen ze modem terug en ontvang ik morgen al een andere modem 

 

moet zeggen deze modem gaf sinds start veel problemen met internet die veel wegvalt ! WiFi enkel werkt als erlangs staat 

erg bedankt jullie allemaal om mee denken en uit mijn Chinees uit te geraken 😊

 

dank u en nog een heel fijne dag gewenst 

 

 

 

 

Bedankt voor de feedback @maria_074 

Reageer