Vraag

Geen SSID en wachtwoord verkregen bij BBOX4/internet box

  • 31 May 2022
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Heeft iemand al het volgend probleem gehad en eventueel een oplossing ? Techniekers van proximus en klantendienst helpen niet. Ze begrijpen het probleem niet… 

 

Ik heb net een BBOX4/iinternet box met Wifi 6 geinstalleerd. Er is bij deze versie geen sticker meer voorzien op het toestel. De gegevens worden verstuurd via SMS en/of de proximus app. Nu is het probleem dat we deze gegevens niet verkrijgen. SMS is enkel als er een GSM nummer in het pack zit. En de proximus app geeft een foutmelding. Al 8 keer aan de lijn gehangen met klantendienst/technische dienst en naar de Proximus winkel geweest, niemand kan helpen. Soms valt de lijn ook weg en bellen ze gewoon niet meer terug. Echt niet tevreden van de support… 

 

 

Hierbij ook de melding die we krijgen bij de myProximus app. Bij de BBOX3 gaf hier perfect het SSID en passwoord en QR code om Wifi in te stellen weer. Sinds de BBOX4/internet box staat aangesloten dus niet meer. Ik kan op het internet via een ethernet kabel en Proximus TV/Pickx werkt. Het is dus enkel een probleem om het SSID en Wifi wachtwoord te weten te komen… 

 


This topic has been closed for comments

1 reactie

FYI: een antwoord werd gegeven daarnet, hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/probleem-wifi-b-box4-internet-box-55801?postid=703776#post703776