Sinds 26/05/2023 is er geen enkele service van Proximus die werkende is bij ons. We zijn ook de enigste in de straat die problemen hebben, terwijl we sinds vrijdag te horen krijgen dat het een algemeen probleem is.
Telkens we sinds vrijdag naar de support dienst bellen op 0800 22 500 is het een bandje die afspeelt dat zegt dat er hinder kan ondervonden worden. Op vrijdag 26/05 kwam er dan, zonder mijn weten en het weten van Proximus een technieker langs, blijkbaar was de GPON frequentie te laag, waar ik ook nog nooit van gehoord heb, waar het dan kort gewerkt heeft en dan plots terug niet.
De chat support in de MyProximus app trekt ook op niet veel, waar de persoon van de helpdesk letterlijk zegt dat die hoopt dat het nog lang zal duren met dat het een verlengd weekend is. Er worden dan bundels en diensten geactiveerd waar ik niet om gevraagd heb en mij ook niet gevraagd geweest is of ik dat wil.
Vandaag, 30/05, toch iemand aan de lijn kunnen krijgen via de optie voor storing / technische hulp, die dan iets moet navragen bij een collega en mij in wacht zet, dan krijg ik een totaal andere persoon aan de lijn die niet van de technische dienst is en mij moet doorsturen, terug in wacht, en dan terug moeten navragen, en van de technieker of case die ze vrijdag gingen aanmaken is er nu plots ook niets meer van terug te vinden. Het enige wat ik krijg van antwoord is ‘wachten en ge zult een sms krijgen’.
Men valt dan onder het “Business” aspect bij Proximus maar veel verschil maakt dat blijkbaar niet uit als ze u behandelen als een stomme sukkelaar.
Kan er hier eens iemand deftig naar kijken?
Ondertussen ook bij de Vlaamse ombudsdienst van Telecommunicatie een klacht ingediend.