Skip to main content

Beste,

In de week van 4 december zijn medewerkers van Proximus gestart met werken op onze straat. Nadat deze personen zijn vertrokken op 13 december, genieten wij niet meer van de Proximusdiensten.
Geen internet, vaste telefoon of tv met 2 studerende kinderen in huis, in volle examenperiode,… Het is geen pretje.
Als wij Proximus bellen op 13/12 om 19u melden de medewerkers dat dit verholpen zal zijn op 13/12 om 16u30…. de eigen informatie is achterhaald. Ik heb op 19 december ondertussen 2 techniekers over de vloer gehad die geen hulp kunnen bieden. Het zou immers om een infrastructureelprobleem gaan (m.a.w. onder de grond, waarschijnlijk aan de zaken waar werken zijn uitgevoerd in de week van 4 tot 13 december). 

Ik heb vele malen gebeld. Hierbij werd gemeld dat er tickets werden aangemaakt. Er zijn veel zinloze tickets opgemaakt. We staan immers al sinds 13 december elke werkdag in contact en op 19 december wordt er pas een melding gemaakt van ons probleem.

Gisteren heb ik telefonisch de melding gekregen van jullie telemedewerker dat we het label ‘high emergency’ hebben gekregen. We zouden vandaag in de voormiddag iets horen. Helaas, weer niks.

Mag ik u langs deze weg vragen om de boel aan de gang te krijgen aub en ons niet nog een week onnodig laat wachten zodat er tijd verloren gaat zonder dat er gewerkt wordt aan een oplossing.

Bedankt.

Ter info in afwachting van een reactie van een PX medewerker.

Kan je dan niet genieten van Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring | Proximus

→ eventueel indien u over een Proximus mobiel abo beschikt kan men u tijdelijk gratis
(bijkomende) data (bv. 1TB) beschikbaar stellen zodat u via tethering op het internet kan 
Een mobiele verbinding delen via een hotspot of tethering op Android - Android Help (google.com)
    of
via  casting (Pickx) ook naar TV kunt kijken 
Video vanuit apps met Chromecast casten naar je tv - Chromecast Help (google.com)


Reageer