geen oplossing aanhoudende problemen

  • 2 February 2024
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Besten,

 

Wij ondergaan al 2 weken problemen met de verbinding, lees koperaansluiting. Dit resulteert in voortdurende haperingen voor zowel internet als tv.

Telkens als ik hiervoor bel naar Proximus kunnen ze me geen datum geven wanneer dit kan hersteld worden.

Vorige week is er een technieker komen kijken of hij ons al met iets kon verder helpen. Hij heeft de modem vervangen, een ander paar van de telefoonkabel gebruikt maar zei dat dit wss niet veel zal opleveren. Hij ging ons vrijdag terugbellen maar niemand gehoord.

Dan zou er iemand de verbinding komen herstellen op 1/02 maar wat dacht je, niemand gezien.

Nog maar eens gebeld en de dame aan de telefoon zei dat de technieker dit had ingeseind als opgelost. Dus wachten op een nieuwe interventie maar we kunnen geen datum doorgeven.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben al regelmatig problemen gehad maar dit werd telkens op een aanvaardbare termijn opgelost.

Ik denk dat ik maar wat coaxen ga trekken en overstap naar Telenet.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

@Ivovg Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Reageer