Vraag

geen mails kunnen vesturen via webmail

  • 2 April 2022
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties

sinds 19 maart kan ik geen mails verzenden via de webmail van proximus. op mijn PC (windows) krijg ik de melding “FOUT ongeldige ontvangers”. Op mijn samsung (android) krijg ik de melding “authenication vereist). reeds 4 maal naar 080022800 gebeld: steeds ging het binnen de twee dagen in orde komen. ook beloofde men mij dat men mij ging terugbellen, wat NOOIT is gebeurd


8 reacties

FYI:
pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf langs op het forum.

Nog geen reactie van proximus. Probleem na 4 extra telefoons nog altijd niet opgelost. Ik weet echt niet meer wat te doen.

Reputatie 7
Badge +5

@GCL Kan je in je forumprofiel toevoegen over welk e-mail adres het gaat? Sinds wanneer doet zich dit voor? Heb je dit in meerdere browsers geprobeerd?

 

Vandaag is proximus thuis komen kijken. Het blijkt een probleem bij proximus zelf te zijn. Indien in de webmail twee accounts zitten kan alleen de hoofdaccount mails verzenden. De tweede account kan dit niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag is proximus thuis komen kijken. Het blijkt een probleem bij proximus zelf te zijn. Indien in de webmail twee accounts zitten kan alleen de hoofdaccount mails verzenden. De tweede account kan dit niet. 

@DaisyS  Klopt ik heb net hetzelfde probleem al sinds februari 2022 na de migratie naar een nieuw platform.

Hoofd account is een skynet mail adres  en toegevoegd account een proximus mail adres .

Als ik in de web mail van Proximus  via het proximus mail account een mail wil sturen of doorsturen krijg ik de melding Ongeldige ontvangers: 

Idem in de Proximus Webmail App vroeger geen probleem nu kan je er maar 1 account in gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Pat52 Je logt in met je Proximus mail account? 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Je logt in met je Proximus mail account? 

@DaisyS Nee ik log in met mij Skynet mail account dat staat in de webmail als hoofdaccount.

Heb ook eens gewisseld Proximus webmail als hoofdaccount en Skynet mail account toegevoegd ,  zelfde probleem . Alleen met het hoofdaccount ken er een mail worden verzonden of doorgestuurd.

Via de website log ik voor elk account apart in om dit probleem te omzeilen. Maar via de Proximus Webmail App op de smartphone is dit een onbegonnen werk.

Ik heb twee skynet adressen en krijg ook de melding ongeldige ontvangers bij uitgaande mail voor tweede account via de webmail van proximus op mijn pc ( windows). Op Android krijg ik de driehoek met de melding autentication vereist. 

Reageer