Skip to main content

Alles reset, lampjes branden maar toch geen internet 

@ABout Blijft het DSL controlelampje continu oplichten op je bbox, indien niet dan scheelt er iets met het binnenkomend signaal van Proximus.

als je belt naar helpdesk 0800 22 800 en je krijgt te horen dat er problemen zijn in je regio dan wil dit zeggen dat ze ermee bezig zijn om dit op te lossen.

In het weekend komt hier niemand langs die van Prox zelf is alleen via de helpdesk kunnen ze u dan verder helpen, behalve als het een probleem in je regio is dan ga je niemand aan de lijn krijgen na de melding.


Dankjewel. DSL lampje blijft branden en helpdesk is niet op zondag te bereiken. 


@ABout toch wel bellen naar 0800 22 800 kan ook op zondag 

de vraag wordt gesteld of je belt voor lijnnummer xxxxxxxx

druk dan op 1

dan op 4 voor problemen 

cfr: Contacteer onze klantendienst | Proximus

 

Vanuit België: 0800 22 800

Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7

 


Het werkt terug. 🙏