Alles reset, lampjes branden maar toch geen internet
als je belt naar helpdesk 0800 22 800 en je krijgt te horen dat er problemen zijn in je regio dan wil dit zeggen dat ze ermee bezig zijn om dit op te lossen.
In het weekend komt hier niemand langs die van Prox zelf is alleen via de helpdesk kunnen ze u dan verder helpen, behalve als het een probleem in je regio is dan ga je niemand aan de lijn krijgen na de melding.
Dankjewel. DSL lampje blijft branden en helpdesk is niet op zondag te bereiken.
de vraag wordt gesteld of je belt voor lijnnummer xxxxxxxx
druk dan op 1
dan op 4 voor problemen
cfr: Contacteer onze klantendienst | Proximus
Vanuit België: 0800 22 800
Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Het werkt terug.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.