Vraag

geen internet na interventie

  • 23 April 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Vorige week is een technieker geweest die mijn dsl lijn in een andere poort gestoken heeft. Internet valt geregeld weg. Tv opnames kunnen niet afgespeeld worden p038,p140 , modem moet telkens herstart of gereset worden, noem maar op.

Gisterenochtend viel plots alles weg, ook bij mijn buurvrouw. Ze waren buiten aan de kast aan het werken. Probleem ging hopelijk vandaag opgelost worden. Bij de buurvrouw werkt alles weer. Bij mij niets en de technische dienst van Proximus weet precies niet aan wat het ligt. Afwachten, ze volgen het op.

Ik weet niet aan wat ik mij mag verwachten. Komt er morgen iemand? Hoe lang moet ik wachten? Krijg ik een compensatie?

De link die je meekrijgt geeft ook geen nuttige informatie. Omdat ik hier vorige week een positiever gevoel had naar klantgerichtheid toe, hoop ik hier wat meer info vast te krijgen.


This topic has been closed for comments

3 reacties

FYI: morgen kan een PROXIMUS_MODERATOR verder natrekken in het verslag van de technieker wat de stand van zaken is.
  16 april 24:

@StellaLL Ik heb je lijn nagekeken en deze is niet in orde. Ik heb hiervoor een afspraak geboekt met een technieker. Deze zal vanavond ter plaatse komen tussen 17 en 20u. Als dit niet past, kan je de afspraak aanpassen via Proximus+

    16 april 24:

@HadewychT  de technieker is langs geweest. Vriendelijke man. Lijn is verouderd, heeft een andere poort gebruikt en modem en decoder ge-update. Afwachten nu wat het geeft en vooral wachten op fiber in 2025…

ik vond deze (tussentijdse) oplossing alvast fijner dan deze in de chat van de app. Bedankt daarvoor.

 23 april 24

Vorige week is een technieker geweest die mijn dsl lijn in een andere poort gestoken heeft. Internet valt geregeld weg. Tv opnames kunnen niet afgespeeld worden p038,p140 , modem moet telkens herstart of gereset worden, noem maar op.

Gisterenochtend viel plots alles weg, ook bij mijn buurvrouw. Ze waren buiten aan de kast aan het werken. Probleem ging hopelijk vandaag opgelost worden. Bij de buurvrouw werkt alles weer. Bij mij niets en de technische dienst van Proximus weet precies niet aan wat het ligt. Afwachten, ze volgen het op.

Ik weet niet aan wat ik mij mag verwachten. Komt er morgen iemand? Hoe lang moet ik wachten? Krijg ik een compensatie?

De link die je meekrijgt geeft ook geen nuttige informatie. Omdat ik hier vorige week een positiever gevoel had naar klantgerichtheid toe, hoop ik hier wat meer info vast te krijgen.

 

Een afspraak met een technieker is ingepland morgenvoormiddag

De technieker belde of hij vanavond nog mocht komen i.p.v. morgenvroeg. Er was toch iets verkeerd gelopen met mijn lijn in de kast bij de werken van de algemene problemen. Probleem opgelost. Met dank aan alweer een vriendelijke technieker.