@Kristofver
Blijft het DSL Lampje continu oplichten op je bbox3
De betekenis van de lampjes op je toestellen kan je hier yerugvinden:
Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus
Als je mss buren hebt die ook Proximus klant zijn en er van hen eventueel een wifisignaal bij u binnen komt zou je nog op “Proximus Public Wi-Fi” kunnen inloggen om zo toch nog op het internet te geraken.
Ja die blijft oplichten maar wij krijgen op geen enkel mogelijk manier internet nog tv nog wifi nog vaste lijn. Dit is al derde dag wij hebben elke dag al geprobeerd reset alles ontkoppeld opnieuw opgestart. maar komt niets uit. Jullie medewerker zei niks mis was met de lijn toch zitten we met handen in het haar.
@Kristofver
De Proximus medewerker zal bedoeld hebben dat je modem nog goed synchroniseert op het binnenkomende VDSL signaal, wat ook klopt aangezien het DSL lampje continu blijft oplichten.
Als je geen internet verbinding krijgt via LAN aansluiting op de bbox en ook geen TV signaal zou het probleem de bbox natuurlijk kunnen zijn. Maar iemand van PX komt hier niet langs tijdens het weekend.
Moest ik u zijn ik zou toch nog eens bellen nu naar de helpdesk 080022800 om te vragen of ze echt geen problemen vaststellen op je lijn, enfin aan u de keuze natuurlijk.
Als bij wonder nu bij thuiskomst heb ik wel weer tv en internet was hele dag niet thuis ook niet als ik het topic starte. Alleen tv gids of al eerdere programma’s kan ik niet kijken. Dit gaat weer tijdelijk zijn. WiFi hebben we ook. Echt raar ook de dagen ervoor maakte de tv constant verbinding met WiFi en was die dan weer kwijt. Constant op en af. Tijdens we dvd zagen of op ps offline game speelde.
Tv box nog eens opnieuw opgestart voor de 10x op 3 dagen alles werkt terug. wel straf ineens alles terug werkt probleem lag duidelijk wel bij Proximus. 3 dagen betalen voor niks met vermelding dat er bij hun op de lijn geen storingen zijn.