Geen inkomende mail

  • 31 May 2021
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Sinds zaterdag kreeg ik geen mails meer binnen op mijn Skynet-account. Bleek dat er van buitenaf een vals forward-adres was ingevoerd in mijn account. Een breuk van de beveiliging, lijkt me. Helaas blokten twee Proximus-medewerkers elke vraag daarover af en verweten ze mij een gebrek aan beveiliging. Toch vreemd dat zij dat adres wel degelijk konden zien en uitschakelen, en ik niet. Nog straffer: twee keer smeten ze de telefoon dicht omdat het hen niet aanstond. Professioneel, zo’n Proximus business account.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@stekker

Wij kunnen om privacyredenen niet zien wie dit toegevoegd heeft tenzij het door een collega gebeurd is. Dit is nu niet het geval. 

U kan in webmail zelf een forwardadres in- of uitschakelen via instellingen (tandwieltje rechtsboven) - email - doorstuuradres

Beste Hadewych, dank voor je reactie. Ik weet best hoe je een forwardadres in- en uitschakelt op webmail. De vraag blijft hoe het er ooit van buitenaf was ingevoegd - het was duidelijk een bot/valse afleiding/hack. En zo mogelijk nog belangrijker: waarom niemand bij Proximus constructief naar een antwoord wilde zoeken, wel integendeel, ik werd er tot tweemaal toe van beschuldigd niet voorzichtig genoeg te zijn. Ten slotte vind ik het een aanfluiting van onze maandelijkse overeenkomst, waarvoor ik voldoende betaal, dat er zo onprofessioneel wordt omgegaan met een legitieme klacht. Anyway, druppel, emmer, wederom een klant kwijt. Zonde, ik had nu net glasvezel.

Reageer