Ik zou graag willen weten of de nieuwe FRITZ!Box 5690 Pro zal werken met Proximus. Eventueel eerst achter de Proximus-router (als IP-client of gecascadeerde router), tot de nieuwe FRITZ!Box gecertificeerd wordt door Proximus.
Iemand dit kan bevestigen, voor het geval ik binnenkort de nieuwe FRITZ!Box op de kop kan tikken?
Ik heb vooral dit toestel op het oog, vanwege de ondersteuning van zowel DSL als Fiber en Wifi 7.
We maken geen gebruik van een TV decoder, noch van DECT of VoIP.
Alvast bedankt.
Ik kan je ondertussen al deze info meegeven:
Je privérouter instellen | Proximus
&
Voor een fiberlijn:
- tot 1/11/2024 zult u normalerwijze gebruik moeten blijven maken van de Proximus fibermodem
Vanaf die datum kunt u in principe gebruik maken van uw eigen fibermodem indien
die voldoet aan de gepubliceerde specificaties:
Specificaties voor de ONT(pdf, 513 KB, in Engels)
punt 6 & 7 - Specificaties voor de router/CPE(pdf, 228 KB, in Engels)
Voor een koperlijn:
- Specificaties voor de VDSL NTP(pdf, 349 KB, in Engels)
- Specificaties voor het VDSL-modem(pdf, 404 KB, in Engels)
- Specificaties voor de router/CPE(pdf, 228 KB, in Engels)
Ik was overwoog nog even om voor de FRITZ!Box 7690 te gaan. Ik dacht dat de 7000 reeks krachtiger was en meer features had; maar die ondersteunt geen Fiber blijkbaar.
Kan iemand de product series toelichten?
Ik zou graag willen weten of de nieuwe FRITZ!Box 5690 Pro zal werken met Proximus.
Ik vrees dat de enige die u hierover voorlopig antwoord kan geven AVM (contact/support) zelf zal zijn
AVM op de MCW 2024: glasvezel, Wi-Fi 7 en smarthome in de schijnwerpers | AVM België
= Vermoedelijk wel vanaf 1/11/2024
&
Ik zie niet in waarom de (bestaande) 7xxx serie krachtiger zou zijn dan de aangekondigde maar (voorlopig) nog niet commerciëel beschikbare 5xxx toestellen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.