Vraag

Foute stopzetting domeinnaam

  • 4 November 2021
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Vandaag plots een mail van Proximus dat mijn domeinnaam per onmiddellijk werd geschrapt zogezegd op mijn aanvraag, terwijl noch ik, noch iemand van het gezin, hiervoor iets heeft gevraagd en niemand met Proximus contact heeft gehad voor wat dan ook.  

Blijkt een vergissing te zijn van hun diensten maar niemand wil ook maar enige uitleg verschaffen. Er wordt alleen lakoniek gemeld dat de wijziging (die niemand had gevraagd) werd geannuleerd. 

Nog een geluk dat ik de mail met de schrapping direct heb kunnen lezen, want anders waren de gevolgen voor ons natuurlijk.

Geen excuses van Proximus die dit incident in alle stilte wil toedekken. En nochtans betaal ik al maanden een bijdrage voor deze domeinnaam die vroeger gratis was.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Danny De Kock Ja er is een order opgestart alsook de annulatie hiervan. Onze excuses. Groetjes luc

Zoals ik eerder vermeldde : niemand wil zeggen van wie dat foute order kwam…..

Reputatie 7
Badge +3

@Danny De Kock  Iemand van de IT dienst waarschijnlijk naar aanleiding van een opkuisactie.

Als ik het goed begrijp doet de IT van Proximus willekeurig opkuisacties waarbij betaalde diensten plots worden geschrapt. En zonder akkoord of vraag aan de abonnee. Is dat geen inbreuk op de privacy en op de contractuele verbintenissen ?

Dat zal natuurlijk niet met opzet gebeurd zijn, want tenslotte is het een dienst waarvoor je betaalde.

Reputatie 7
Badge +3

@Danny De Kock Zoals @Martin zegt is het inderdaad niet opzettelijk gebeurd. IT’ers zijn mensen en maken ook wel eens fouten, mijn excuses hiervoor. Meer informatie: dnsmaster@proximus.com.  Groetjes, Antonella

Reageer