Vraag

Fout na wijziging, abo werd stopgezet

  • 9 March 2020
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

N°057333*** klantnummer 619428***. Ons internet werd 'per ongeluk' afgesloten ( ik had enkel digitalen tv stopgezet). De activatie zou enkele werkdagen duren.. Is het mogelijk om dit DRINGEND in orde te maken? Mvg Marie-line Viane


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mlviane Er dient een technieker langs te komen voor de activatie. De datum staat nu op 17/03. Ik heb via ticket IM10546149 gevraagd aan de bevoegde dienst als een vroegere datum mogelijk is. Je wordt hierover op de hoogte gehouden.Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@mlviane  De datum van de interventie werd vervroegd naar 11/03. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Ik kan op die data niet zomaar thuisblijven.

Annuleer maar alles, ik heb een flybox bij orange gekozen, binnen 48u verstuurd en geen installatie nodig 👍

Reputatie 7
Badge +3

@mlviane da’s jammer om te horen, om je contract stop te zetten gebruik je deze link:  https://www.proximus.be/opzeggen . Grt, Heidi

@HeidiE 

Het werd al 'per ongeluk' stopgezet door jullie 

Reputatie 7
Badge +3

Ik maak hiervoor dossier 44817282, de bevoegde dienst zal je verder contacteren. Grt, Heidi