Vraag

Flex Giga Fiber

  • 21 April 2024
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1

ben overgestapt op fiber

Volgens info heb ik  het flex giga fiber pakket (met vaste telefoonlijn -geen mobile). Als ik goed lees heeft dat een downloadsnelheid van 2.5gbs . Ik betaal daarvoor 92.98 € per maand.

Als ik nu een internetspeedtest doe heb ik een maximum van 500Mbs ?

Hoe verklaren jullie dat ?

 


4 reacties

@zaiko 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken of er nog een cap actief staat  en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 4
Badge +1

ben overgestapt op fiber

Volgens info heb ik  het flex giga fiber pakket (met vaste telefoonlijn -geen mobile). Als ik goed lees heeft dat een downloadsnelheid van 2.5gbs . Ik betaal daarvoor 92.98 € per maand.

Als ik nu een internetspeedtest doe heb ik een maximum van 500Mbs ?

Hoe verklaren jullie dat ?

 

@zaiko  test je via wifi of via UTP kabel, dat geeft een groot verschil.

je pc moet ook de hogere snelheden aankunnen, en de andere apparatuur dat achter de modem komt.

Reputatie 6
Badge +3

@zaiko ik heb u lijn even nagetest.

Zo ver ik zie, staat alles juist geconfigureerd naar de Giga Fiber toe.

Ik neem aan dat sinds installatie de modem al een paar keer herstart is geweest.

Zoals @Master-magic vermeld, zouden we dan moeten nakijken hoe de test gebeurd, is het via wifi of kabel (en kunnen deze de snelheid aan)

Reputatie 1

test is gebeurd via wifi . Ik heb een kabel naar mijn PC maar die is meer dan 20 jaar oud.

Smart-Wi-Fi kan ik ook niet activeren want ik vind het nergens…

op mijn overzicht  : Internet Maxi Fiber

 en daaronder : Service tijdelijk niet beschikbaar ...(staat er altijd )

 

 

Reageer