Skip to main content

Hallo , 

 

Na aansluiting van een fiber patchbox SC , flikkert de PAN LED en hebben we op niets van de glasvezels signaal (18 lijnen) . Is het signaal te zwak vanuit buiten .. ?  Of is er een ander probleem ?

 

Alvast bedankt !! 🌞🌞⛱️

= bellen naar 0800 22800 technical support (u zult hier normaal geen reactie meer bekomen voor maandag)


Bedankt heren ! 👍👍


Anyone ... ? ☹️


Ter info: je bent waarschijnlijk een bizz klant en in dit geval heb je dan geen bizz contact persoon of eventueel bellen naar 080022500. Aangezien het reeds 16u30 nadert denk ik dat de kans klein is dat nog een PX medewerker gaat reageren en zij komen dan pas mandag hier terug langs. 


Hoi, hallo ... 

Neen we zijn geen bizz klant maar particulier . 

De woning/appartement is volledig uitgerust in fiber.

Naast de server en patchkast was enkel nog de main fiber aan te sluiten.

En net daar zit het probleem met de PAN, hij knipperd = signaal te zwak. 

Opgezocht en dit probleem zou zich buiten moeten situeren in een van de kasten op straat ?

 

Kan dit op afstand opgelost worden of moet er een technieker komen ?

 

Thx !! 😉


Reageer