Beantwoord

Fiber kabel gekneld

  • 5 July 2023
  • 9 reacties
  • 193 Bekeken

Dag iedereen,

 

Vorige dinsdag kwamen ze om mijn fiber internet te installeren in de nieuwbouw. De installatie is niet afgerond omdat de aftakking van de hoofdkabel gekneld zat. Ze gingen me vorige week terugbellen maar heb sindsdien niets meer van hen gehoord. Klantendienst verteld me ook dat ze niks voor me kunnen betekenen en dat ik moet wachten op de interne dienst die de fixes regelt. Nu werd ik gisteren opgebeld door de interne dienst voor een afspraak maar door systeemfout op mijn profiel konden die ook niets voor mij betekenen en dus geen afspraak inplannen. Wat nu….? Is er iemand die mij kan ondersteunen/helpen hierin? Ik werk namelijk van thuis uit en heb dus mijn internet nodig…. zit al meer dan een week zonder en moet op 4G van het werk, wat ook opraakt uiteraard.


Groetjes

icon

Beste antwoord door HeidiE 6 July 2023, 13:22

Bekijk origineel

9 reacties

@Pieter Simons 
Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pieter Simons ik heb meer info gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Dag @Pieter Simons ik heb meer info gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

Is hier al een update over?

Thanks!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi

Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi

Wohoo! Bedankt voor de informatie Heidi.
In blijde verwachting van een telefoontje!

Groetjes,

Pieter

Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi

Gisteren zijn ze pas langsgeweest om de kabel te herstellen zo blijkt… ondertussen maar zelf nog eens gebeld naar de klantendienst om afspraak in te plannen. Gisteren iemand aan de lijn die me afspraak gaf op maandag 17 juli in de namiddag. Ik zou zogezegd bevestiging krijgen van afspraak binnen het halfuur. Deze ochtend nog steeds geen bevestiging… Dan maar opnieuw gebeld en klantendienst kon geen enkele afspraak terugvinden in het systeem… De ene belooft dit, de andere belooft dat… maar op het einde is er niets in orde. Ik weet niet meer wat te doen hoor.

Reputatie 7
Badge +3

@Pieter Simons 

we kijken het na, want er zijn ondertussen wel verschillende technici met dit project bezig :-)

we vragen ze zeker de datum te bevestigen.

groeten

Tina

@Pieter Simons

we kijken het na, want er zijn ondertussen wel verschillende technici met dit project bezig :-)

we vragen ze zeker de datum te bevestigen.

groeten

Tina

Dag Tina,

Bedankt om dit te bekijken. Ik vind toch dat iedereen vaag is met zijn antwoorden. Wat directer communiceren zou niet mis zijn en klanten appreciëren dit enorm.

Kan u mij daarom het volgende bevestigen:

  • wie hieraan bezig is
  • hoelang ze hier al aan bezig zijn
  • wat nu effectief het probleem is waar ze al zo lang mee bezig zijn
  • op welke dag ze mij zullen opbellen

Bedankt alvast voor die informatie. Een vaste contact persoon zou ideaal zijn, want dit probleem sleept al zo lang aan en heb al meer dan 15 keer het probleem moeten uitleggen aan iemand anders!

Vriendelijke groeten,

Pieter

Reputatie 7
Badge +3

@Pieter Simons 

dat snap ik allemaal!

in dit geval zijn wij , forum moderators, een tussenschakel, maar ik geef je bericht door aan fiber dienst! 

ik hoop dat het ter harte wordt genomen :-)

groeten

Tina

Reageer