Vraag

Fiber Herentals

  • 8 September 2021
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,
Ik woon zelf in Herentals en heb gisteren bericht gevonden dat Fiber naar Herentals komt..

Is er ergens geweten welke straten er precies worden aangesloten aan dit netwerk?

 

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_fiber_herentals/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/fiber-herentals.html


8 reacties

je kan het ook altijd hier controleren → Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus

Dit had ik zelf ook al gecheckt en een handvol andere straten in Herentals.

Ik kreeg dan ook telkens de zelfde melding dat het niet beschikbaar is.

Of ik zit zelf de verkeerde straten te proberen , welke toch verspreid zijn over heel Herentals of het is een zeer klein gebied waar ze dit gaan doen.

Als iemand van de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen zij mss bij de bevoegde dienst meer te weten komen!

Reputatie 7
Badge +4

hi @Sonjah  de uitrol van fiber komt geleidelijk in fases en meer gebied zal behandeld worden in de volgende fases. je adres komtnog niet in aanmerking voor de eerste fase

hi @Sonjah  de uitrol van fiber komt geleidelijk in fases en meer gebied zal behandeld worden in de volgende fases. je adres komtnog niet in aanmerking voor de eerste fase


Oké dan wachten we het verder af tot we bericht krijgen dat we in aanmerking kunnen komen.

 

Wat ik me dan nog wel afvraag zouden we dan ook zoals Fiberklaar in hun berichtgeving aan geeft ons al moeten inschrijven voor 22november. Om zo de gratis installatie te kunnen verkrijgen?

Badge +4

Ik vraag me dan ook af welke criteria er moet zijn voor men bvb overgaat en beslist om ergens dan eerst ultra vectoring te doen, zoals een x aantal jaar voor men fiber kan leggen ? of iets anders …..

Ik denk dat UDV meer voor afgelegen gebieden is (weinig klanten) of waar nog geen Fiber meer op de latere datum voorzien wordt en de uitbreiding met UDV voorlopig kan opgelost daar ook het aantal aansluitingen kan verdubbeld worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Sonjah 

als je je inschrijft wordt je sowieso op de hoogte gehouden van de vooruitgang van het aanbod.

groeten

Tina

Reageer