Vraag

Fiber abonnement per ongeluk opgezegd - Heractivatie duurt een maand???

  • 19 December 2022
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb mijn Flex fiber abonnement per abuis opgezegd in een poging om te veranderen van pack. Blijkbaar kan switchen van pack niet online en werd alles direct geannulleerd.

Ik heb 4 maal contact gehad met de klantendienst.

  • Eerste maal: We proberen het annuleren nog ongedaan te maken.
  • Tweede maal: Het desactiveren is gebeurd, we doen het nodige om alles opnieuw te activeren. Dit zal binnen de 24u OK zijn.
  • Derde maal: U kreeg blijkbaar foutieve info, het heractiveren duurt 2 à 3 dagen.
  • Vierde maal (ondertussen 8 dagen later): Sorry meneer, u moet een maand wachten tot er een technieker langs kan komen. We kunnen niet gewoon de lijn heractiveren.

Klantendienst is met andere woorden een rommeltje en weet zelf niet wat ze moeten zeggen. Drie keer bellen en drie keer een ander antwoord. Het kan toch niet dat we nu een maand moeten gaan wachten op een technieker gewoon om de lijn terug te activeren. Alle materiaal is nog aanwezig…

Hopelijk kan er via deze weg iemand die wel weet wat hij doet een serieuze oplossing voorstellen.
 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@WimD86 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan laat ik het even nakijken voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Is gebeurd

Reputatie 7
Badge +3

@WimD86 Ik heb ticket IM12089304 opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Dit om te kijken voor een vroegere datum.Ook is er ondertussen een klachtendossier 51790357 geregistreerd voor dit probleem.Men gaat u nu verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

@Joel M De technische dienst heeft mij vandaag effectief “opgebeld” om 19u08 nadat ik ook nog eens in de winkel in Kuurne ben langs geweest om het probleem voor te leggen. Men heeft de telefoon welgeteld 1 keer laten overgaan. Ik had de kans niet om op te nemen.

Ik kan alleen maar concluderen dat men gewoon hun lijstje af gaat om te kunnen zeggen dat men heeft proberen te bellen. Ik ben al niet te spreken over de inconsistente antwoorden die jullie steeds geven. Maar dit slaat nu toch wel alles.

Graag uw reactie op deze volstrekt ontoereikende service.

Reputatie 7
Badge +3

@WimD86 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou waarschijnlijk zelf ook zo reageren.Ik zie dat dat technische dienst met het ticket  IM12089304 bezig is om te kijken om uw producten op afstand te kunnen activeren.We volgen het verder op.Nogmaals excuses.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt voor uw antwoord. Is er enige manier dat ik zelf de status van het ticket kan opvolgen? Ik overweeg namelijk om tijdelijk een data SIM aan te schaffen als tussenoplossing tot er een technieker kan langs komen (momenteel op 14/01). Het zou natuurlijk zonde zijn om dit aan te schaffen als de producten de dag erna toch vanop afstand zouden geactiveerd geraken.

Reputatie 7
Badge +3

@WimD86 Deze type tickets kunnen spijtig genoeg niet door de klant opgevolgd worden.We houden het verder in het oog voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@WimD86 Er is een afspraak geboekt voor zaterdag 14/01/2023 in de voormiddag.Dit tussen 8u en 12u30.Vroeger was niet meer mogelijk wegens de grote drukte.Groetjes,Joel

Reageer