Vraag

favoriete app

  • 14 December 2021
  • 8 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al dagen mijn favoriete app te wijzigen en krijg telkens de melding er is een probleem bij proximus kom later terug.

 


8 reacties

Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers je hiermee kunnen verder helpen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@chipy1212 Kan u uw klantnummer en gsm-nummer aanvullen op uw profiel.Welke favorite app wenst u te gebruiken.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Beste ,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Ik wil mijn favoriete app veranderen in facebook.

Dank u

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@chipy1212 Ik heb de aanpassing naar Facebook ingeleid voor het gsm-nummer 0495xxxx10.Dit zal binnen max 24u in orde zijn.Misschien straks eens proberen om uw gsm uit te zetten en opnieuw op te starten.Anders zeker tegen morgen in orde.Groetjes,Joel.

Dank u vriendelijk voor de snelle reactie.

 

Beste,

Bedankt voor het op te lossen.

Nu is het probleem ook bij mijn echtgenote.

Ik ben beheerder van haar abonnement maar kan haar favoriete app ook niet veranderen naar facebook.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@chipy1212 k heb ook de aanpassing naar Facebook ingeleid voor het gsm-nummer 0497xxxx27.Dit zal ook binnen max 24u in orde zijn.Misschien straks eens proberen om de gsm uit te zetten en opnieuw op te starten.Anders zeker tegen morgen in orde.Groetjes,Joel.

Dank u vriendelijk.

Groetjes.

Reageer