Skip to main content

Ik heb mijn internet geannuleerd en volledig stopgezet, en ben dus al bijna een maand bij een andere provider.
 

Ik heb op 20/09 geannuleerd, en werd zelfs op 28/10 via het nummer  +32 2 235 40 06 gebeld over het internet, met bevestiging dat het geannuleerd zou zijn.

 

Ik heb dan alsnog een factuur voor de maand november ontvangen, desondanks dat ik heel duidelijk op tijd heb geanuleerd en zelfs niet meer in die woning woon! Ik ben er sinds 31/10 uit en kan dit met contract bewijzen. En nogmaals, er was telefonisch bevestigd dat het correct was opgezegd.

 

 

Ik heb dan op 22/11 gebeld naar de klantendienst om 9:55, toen zou ik worden doorverbonden en werd er gewoon opgehangen, dan heb ik om 10:11 dezelfde dag nog eens gebeld met een ZEER onbeleefde man (luister de opname maar eens na) die me dan uiteindelijk wel beloofde dat hij het goed had geannuleerd en dat ik dus niet die foute factuur van de maand november (nogmaals, lees de opname na, het wordt nadrukkelijk bevestigd)  zou moeten betalen.

 

Nu keek ik het na en de factuur staat er alsnog op, met zelfs extra kosten omdat het te laat betaald zou zijn. Ik ben heel vriendelijk gebleven maar dit is erover, ik snap dat jullie via de klantendienst er ook niet (altijd) iets aan kunnen doen maar ik  betaal deze rekening NIET, en ik wil dat dit METEEN wordt afgehandeld.
 

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, jullie trekken me anders maar voor het gerecht voor die factuur maar dan zal ik, met alle bewijzen die ik heb, om een schadevergoeding vragen want dit is belachelijk. Alvast excuses voor de persoon van de klantendienst die dit leest, het is niet persoonlijk maar na al zo vaak contact te hebben gehad en gerustgesteld te worden, wil ik ECHT resultaat. Alsnog met vriendelijke groeten, E.

Dag ​@Evevinehhh blijkbaar botste de aanvraag tot opzeg op een ouder order van 25/03/2024 - dit laat ik rechtzetten door onze IT-dienst. Negatieve aanrekening 7493459403 werd opgemaakt. Je hoeft dus november niet meer te betalen en krijgt een terugbetaling tot 20/09/2024. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi


Dankuwel Heidi. 
 

daarbuitenom heb ik nu ook een mail ontvangen met vraag tot terugsturen van de bbox - hier had ik vor gebeld met de klantendienst en die zeiden dat ik deze niet moet terugsturen + o heb ik niet op tijd een bericht gekregen dat ik deze moest terugsturen - eindstand heb ik deze dus al naar het recyclagepark gebeld, aangezien we al wel verder dan een maand zijn, 

 

ik zal dus door interne fout alsnog 99 euro moeten betalen terwijl er mij niet op een redelijk termijn (EN niet via de klantendienst!!! Telefoon op 28/10.) mij werd verteld om deze retour te sturen? Heel straf. 


@Evevinehhh ik noteer dat het toestel werd binnengebracht, er zal dus geen reminder meer volgen.


Ontzettend bedankt Heid, je bent een held. 
 

zou ik mogen vragen wanneer het geld terug op mijn rekening zal staan? Tot op heden staat het er nog niet op, en het is in de factuur voor mij niet meteen duidelijk wat hierop de termijn is. 
 

alvast bedankt, 

E


@Evevinehhh  Ik heb vandaag opdracht gegeven om dit terug te storten.


@Evevinehhh  Ik heb vandaag opdracht gegeven om dit terug te storten.

Dag, 

Ik heb tot op heden niks ontvangen. Het is toch het juiste rekeningnummer, eindigend op 7125? 


Dag ​@Evevinehhh ik vraag even na bij onze financiële dienst!


Dag ​@Evevinehhh ik vraag even na bij onze financiële dienst!

Dag, is er al een update? 


Reageer