Ik heb mijn internet geannuleerd en volledig stopgezet, en ben dus al bijna een maand bij een andere provider.
Ik heb op 20/09 geannuleerd, en werd zelfs op 28/10 via het nummer +32 2 235 40 06 gebeld over het internet, met bevestiging dat het geannuleerd zou zijn.
Ik heb dan alsnog een factuur voor de maand november ontvangen, desondanks dat ik heel duidelijk op tijd heb geanuleerd en zelfs niet meer in die woning woon! Ik ben er sinds 31/10 uit en kan dit met contract bewijzen. En nogmaals, er was telefonisch bevestigd dat het correct was opgezegd.
Ik heb dan op 22/11 gebeld naar de klantendienst om 9:55, toen zou ik worden doorverbonden en werd er gewoon opgehangen, dan heb ik om 10:11 dezelfde dag nog eens gebeld met een ZEER onbeleefde man (luister de opname maar eens na) die me dan uiteindelijk wel beloofde dat hij het goed had geannuleerd en dat ik dus niet die foute factuur van de maand november (nogmaals, lees de opname na, het wordt nadrukkelijk bevestigd) zou moeten betalen.
Nu keek ik het na en de factuur staat er alsnog op, met zelfs extra kosten omdat het te laat betaald zou zijn. Ik ben heel vriendelijk gebleven maar dit is erover, ik snap dat jullie via de klantendienst er ook niet (altijd) iets aan kunnen doen maar ik betaal deze rekening NIET, en ik wil dat dit METEEN wordt afgehandeld.
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, jullie trekken me anders maar voor het gerecht voor die factuur maar dan zal ik, met alle bewijzen die ik heb, om een schadevergoeding vragen want dit is belachelijk. Alvast excuses voor de persoon van de klantendienst die dit leest, het is niet persoonlijk maar na al zo vaak contact te hebben gehad en gerustgesteld te worden, wil ik ECHT resultaat. Alsnog met vriendelijke groeten, E.