Skip to main content

email verzenden lukt plots niet meer. Is een skynet account  en niets veranderd aan instellingen ? uitgaande server is relay.skynet.be met poort 587 ? Pls advice. Dit is ergerlijk aangezien klanten nu geen antwoord krijgen. Is er iets veranderd ??? 

 

zit je mss in het zelfde schuitje als deze hier → skynet-mail-wil-niet-verzenden

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

 

@wawaan indien het niet lukt best wachten tot prox medewerkers hier morgen terug de draad opnemen 

bij mi werkt het zo:

 


Reageer