Vraag

email ontvangen lukt niet, webmail ook niet beschikbaar

  • 3 February 2022
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Hallo, 

ik kan al sinds begin deze week geen mails van mijn skynet-adres meer downloaden. Niet via outlook, niet op mijn smartphone. 

Als ik via webmail@proximus.be wil gaan krijg ik al dagen volgende melding:
Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.

Kan dit dringend nagekeken worden! fakturen via mail krijg ik dus niet meer binnen, wat heel lastig is. 


3 reacties

Ondertussen mss toch best het webformulier opsturen waarvan sprake hier → UPDATE : e-mail probleem en de oplossing ervan | Proximus

Dat heb gisteren al gedaan, maar nog geen aktie gezien. Als men mij via mail wil contacteren, zal dat nogal moeilijk zijn. 

het kan van 24 tot  48 u duren voor een oplossing, dus als Prox het in order krijgt zou je hun mail dan ook kunnen ontvangen maar dan is het in feite ook niet meer nodig aangezien het werkt :relaxed:
enfin invullen kan zeker geen kwaad en baat het niet het schaadt ook niet.

ik lees hier reacties die drie kanten uitgaan, dus bij de ene is er een oplossing gekomen , bij sommige een oplossing maar niet volledig en bij nog anderen dat er nog niks opgelost is!!!

Reageer