email komt onleesbaar toe bij de ontvanger

  • 20 January 2011
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

Hallo,

Ik stuur geregeld nieuwsbrieven per email (in html / unicode).
Daarvoor gebruik ik al geruime tijd het email programma, Email Marketing Pro.
Een 3-tal ontvangers, waarvan 2 van @kortrijk.be, (3-tal voor zover ik weet, want niet iedereen neemt de moeite om het te melden) hebben me gemeld dat de mail onleesbaar is (vreemde tekens).
Deze ontvangers hebben vroeger wél mijn mails kunnen lezen.
Aan wat kan dit liggen ?Voor het verzenden van de mails gebruik ik SMPT : relay.skynet.be

gmail, hotmail, en mijn eigen skynet adres en vele andere mailadressen geven geen problemen.

Dank voor een reactie !

Vriendelijke groeten,

Lieve



2 reacties

Zou het kunnen dat de mailcients van stad Kortrijk geen emails in HTML indeling toelaten voor de veiligheid?
Ik stuur ook steeds een 'tekst-versie' mee. Dan zou deze toch moeten doorgaan ?
Ik heb nu ook via de website van Kortrijk.be mijn vraag gesteld (via melding). Zodra reactie, vermeld ik het hier.

Reageer