In afwachting van een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum:
ik weet uiteraard niet wat u destijds per brief bekomen hebt maar om toegang te krijgen tot uw Proximus e-mailbox hebt u een login en een paswoord nodig, deze login is van het type fa…..@proximus.be, fb….@skynet.be, …
uiteraard kunt u ook gebruik maken van de aan u toegekende (of zelf gecreëerde aliassen type peter.peeters@skynet.be, …...)
u kunt desgewenst ook een nieuw e-mail password creëren via MyProximus -producten - e-mail mocht u het oude paswoord niet meer kennen
&
email wachtwoord vergeten, of veranderen wordt hier uitgelegd: Wachtwoord van je mailbox | Proximus
@GeertC
beste,neen
heb account toegevoegd (ander account POP,IMAP)
mijn e-mailadres
gebruikersnaam
wachtwoord
accountnaam : skynet
imap.skynet.be
IMAP4
(SMTP) relay.skynet.be
dit werd aanvaard, maar er is geen resultaat. Krijg geen emails binnen en kan niks versturen…
staat alles goed ingesteld zoals hier aangegeven → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus :
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
- Inkomende mailserver
- Type: IMAP
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Type: SMTP
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS of TLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
@Martin
geavanceerde instellingen
heb alles opgevolgd zoals jij hebt beschreven, alleen, hij vraagt niet naar de beveiliging of de poorten
daarna zegt hij klaar, account is geconfigureerd
maar ik krijg geen inkomende post en kan niks versturen/ontvangen
wat loopt er mis?
gebruikersnaam begint met fd……..
paswoors begint met yf………
dank voor reply
@dona_01 Krijgt u een foutmelding ?
Wij kunnen je wachtwoord niet bekijken maar u kan het zelf ook testen via webmail.proximus.be of u met deze gegevens kan inloggen.
Ik kan inloggen op de webmail
op de laptop zegt hij: uw accountinstellingen voor skynet zijn verouderd???
@dona_01 U kan hiervoor volgende info nakijken ?