Vraag

Een email versturen in outlook2007 werkt niet meer sinds een paar dagen (ontvangen wel) en er is geen toegang via webmail voor mijn skynet email

  • 6 June 2022
  • 1 reactie
  • 406 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik een foutmelding in outlook als ik mail probeer te versturen via mijn skynet mail adres. Fout : 
Taak ***********t@skynet.be - Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC1A): De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP). 

 

En tot overmaat van ramp geeft de webmail dit:

Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.

Ik zit volledig geblokkeerd. Ik kan enkel nog mails ontvangen via outlook.

 

Heb al de SMTP settings voor uitgaande mail al gecontroleerd in outlook en ik vermoed dat dewe goed staan. poort 587 en TLS encryptie.

Is er hulp mogelijk?

Alvast dank bij voorbaat


1 reactie

Ter info: In afwachting op een reactie van een Prox forummedewerker morgen, geef ik je ondertussen bv dit antwoord mee van een forummedewerker hier → Foutmelding 0x800ccc1A | Proximus Forum 

 

Zoeken op 0x800CCC1A  | Proximus Forum

Reageer