Skip to main content

Mijn E-press werkt al een hele tijd niet meer… 

Ik had hiervoor al contact met de HLN klantendienst, kreeg van Proximus de GID code maar niemand kan helpen. Ik word ook wat van het kastje naar de muur gestuurd, proximus en Hln spelen pingpong. Maar ik wil het gewoon eindelijk opgelost zien! 

Als ik klik op de pagina waar HLN mij naar doorverwijst krijg ik dat mijn account al gekoppeld is, maar ik kan nog steeds geen + artikel lezen :( 

@Salvia Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons is je profiel in orde. Ik heb HLN een mail gestuurd zodat ze dit ook aan hun kant kunnen nakijken. 


Bedankt ik hoop dat dit iets oplost want deze ochtend kon de klantendienst van HLN mij telefonisch niet helpen… mijn abonnement staat inactief als ik op mijn account daar klik. 


@Salvia Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons is je profiel in orde. Ik heb HLN een mail gestuurd zodat ze dit ook aan hun kant kunnen nakijken. 

Is er ondertussen al iets uit de bus gekomen? 


@Salvia 

We hebben tot nu toe nog geen feedback van dpg media gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

Geert


@Salvia HLN heeft laten weten dat het in orde is en ze je op de hoogte gebracht hebben. Werkt alles nu ? 


Reageer