Beantwoord

e press

  • 20 maart 2020
  • 56 reacties
  • 821 Bekeken

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 maart 2020, 15:14

Dag @sonia 6381 sorry voor de late reactie, door gekende omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Kun je in je profiel het login en wachtwoord invullen waarmee je de HLN-account hebt aangemaakt? Ik laat het dan graag verder voor je nakijken. Grt, Heidi

Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@ml_sky 

bedankt voor feedback

je klantgegevens staan in je profiel, dus kunnen we dat terugvinden en hoef je dat niet in berichten te plaatsen :-)

groeten

Tina

NIet meer nodig.

Code teruggevonden

beste

kunt u mij mijn huidige code voor HLN doorsturen aub?

Ofwel mij een nieuwe code toesturen?

ik ben deze kwijtgeraakt door de app “belgie kranten” opnieuw te moeten installeren op mijn smartphone.

mijn klantnr proximus = 608039***

m_l@skynet.be

Reputatie 1

Ja, inderdaad Tina, dat is wat ik bedoelde, na een nieuwe koppeling werkt het weer.

Reputatie 7
Badge +2

@BartSmeets 

ik had dit weekend hetzelfde aan de hand, zowel op laptop als mobiles......

Ik ben dan via myProximus de procedure opnieuw gaan volgen voor verbinding/login / en dan werkte het terug. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

wil je ook eens proberen ?

groeten

Tina

Reputatie 1

Na een nieuwe koppeling werkt het wel weer!

TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf .

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Werkt al maanden goed. Bij ons is niets veranderd en plots kunnen op de PC en via de app geen + artikels meer gelezen worden.

Inderdaad en als het op andere apparaten ook niet werkt buiten de computer is het in die richting te zoeken

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed het ook vooral de synchronisatie tussen Proximus en HLN. Want er zijn inderdaad veel te veel gevallen.

volgens mij is het gewoon het registratie systeem dat mank loopt want er komen daarvoor veel te veel klachten binnen.

Reputatie 6
Badge +3

@Ivivke Het probleem zou ook te maken kunnen hebben met tijdelijke internet bestanden die corrupt geraakt zijn op je andere computer.  Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.compubase.nl/tijdelijke-internetbestanden-browser-cache-wissen Maar het kan  liggen aan een aanpassing door Proximus zelf ook. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Dank je wel voor de info. Ik geef het door aan de dossierbeheerder waarna dossier 45423751 zal worden afgelsoten. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ondervinden, laat je ons gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Hoi ,

 

ondertussen lijkt het plots opgelost te zijn .. ik heb via een andere computer en via internet explorer alles opnieuw kunnen doen en kan nu terug lezen met een nieuw abo-nummer … dank alvast :)

 

Ive

 

@IvivkeIk heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Ok, alvast dank op voorhand en hopelijk snel opgelost ;) nu ben ik eens thuis; bots ik op ‘enkel voor abonnees’ boodschappen lol ;)

 

mvg Ive

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Ik heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@IvivkeKan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella


Hoi ,

ik heb alles meerdere malen doorlopen en ik kom altijd uit op de ‘ oeps er is iets mis, we konden niet bepalen of je recht hebt op het lezen van …. “

Bij mijn hln account staat mijn aboneenummer als inactief .. na contact met hln vroegen ze of ik misschien mijn account bij proximus had opgezegd of verandert ed .. niets van dit alles. Dus ligt de bal echt terug bij jullie ???? Moeten jullie mijn aboneenummer hebben van hln?

 

gr Ive

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Kan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873

Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella

Hoi  iedereen,

sinds vandaag ook plots niets meer kunnen lezen op HLN … als ik dan ga kijken naar mijn profiel daar staat het proximus abonnement inactief gezet ????? Alles opnieuw proberen aan te vragen en ik krijg steeds de foutmelding:

Er ging iets mis

We konden niet bepalen of je in aanmerking komt voor toegang op HLN. Probeer later nog eens.

 

Als ik bel met HLN krijg ik te horen dat ik contact moet nemen met proximus … en daar .. tja .. hetzelfde, vandaar de vraag in het forum dan maar … zoals eerder blijkt :( ….

gr Ive

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@djanngo 

we vragen nog eens na wat we kunnen proberen.

Ondertussen toch nog eens vragen : je bent dus heel zeker dat je login op de HLN app de juiste is met aanmaak account voor HLN ?

login die je gemaakt hebt voor HLN nadat je via myproximus app e-press kon activeren ? 

gr,

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@sonia 6381 

bedankt voor feedback :-)

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

voor mij mag dit topic gesloten worden. Het probleem is van de baan. Het was blijkbaar een kwestie van eerder geregistreerd met een ander emailadres.

Bedankt voor alle reacties.

 

hallo Antonella,

heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.

volgens HLN moeten ze  bij proximus opnieuw activeren.

staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.

als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.

Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.

Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.

mvg 

Roger



Reputatie 7
Badge +3

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html

Groetjes,
Antonella

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls😁😉

 

Reageer