@HJ87 epress zit niet inbegrepen bij een full epic combo pack.Best via HLN eens vragen wat er precies aan de hand is.Groetjes,Joel
Toevallig mss niet meer ingelogd op HLN ???
Waarom krijg ik als full epic combo klant geen toegang tot my-epress?
@ml_sky
bedankt voor feedback
je klantgegevens staan in je profiel, dus kunnen we dat terugvinden en hoef je dat niet in berichten te plaatsen :-)
groeten
Tina
NIet meer nodig.
Code teruggevonden
beste
kunt u mij mijn huidige code voor HLN doorsturen aub?
Ofwel mij een nieuwe code toesturen?
ik ben deze kwijtgeraakt door de app “belgie kranten” opnieuw te moeten installeren op mijn smartphone.
mijn klantnr proximus = 608039***
m_l@skynet.be
Ja, inderdaad Tina, dat is wat ik bedoelde, na een nieuwe koppeling werkt het weer.
@BartSmeets
ik had dit weekend hetzelfde aan de hand, zowel op laptop als mobiles......
Ik ben dan via myProximus de procedure opnieuw gaan volgen voor verbinding/login / en dan werkte het terug.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html
wil je ook eens proberen ?
groeten
Tina
Na een nieuwe koppeling werkt het wel weer!
TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf .
Hier hetzelfde probleem. Werkt al maanden goed. Bij ons is niets veranderd en plots kunnen op de PC en via de app geen + artikels meer gelezen worden.
Inderdaad en als het op andere apparaten ook niet werkt buiten de computer is het in die richting te zoeken
Ik vermoed het ook vooral de synchronisatie tussen Proximus en HLN. Want er zijn inderdaad veel te veel gevallen.
volgens mij is het gewoon het registratie systeem dat mank loopt want er komen daarvoor veel te veel klachten binnen.
@Ivivke Het probleem zou ook te maken kunnen hebben met tijdelijke internet bestanden die corrupt geraakt zijn op je andere computer. Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.compubase.nl/tijdelijke-internetbestanden-browser-cache-wissen Maar het kan liggen aan een aanpassing door Proximus zelf ook.
@Ivivke Dank je wel voor de info. Ik geef het door aan de dossierbeheerder waarna dossier 45423751 zal worden afgelsoten. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ondervinden, laat je ons gerust iets weten. Groetjes, Antonella
Hoi ,
ondertussen lijkt het plots opgelost te zijn .. ik heb via een andere computer en via internet explorer alles opnieuw kunnen doen en kan nu terug lezen met een nieuw abo-nummer … dank alvast :)
Ive
@IvivkeIk heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella
Ok, alvast dank op voorhand en hopelijk snel opgelost nu ben ik eens thuis; bots ik op ‘enkel voor abonnees’ boodschappen lol ;)
mvg Ive
@Ivivke Ik heb dit doorgegeven aan de supportdienst van MyProximus via dossiernummer 45423751. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella
@IvivkeKan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873
Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.
Groetjes,
Antonella
Hoi ,
ik heb alles meerdere malen doorlopen en ik kom altijd uit op de ‘ oeps er is iets mis, we konden niet bepalen of je recht hebt op het lezen van …. “
Bij mijn hln account staat mijn aboneenummer als inactief .. na contact met hln vroegen ze of ik misschien mijn account bij proximus had opgezegd of verandert ed .. niets van dit alles. Dus ligt de bal echt terug bij jullie ???? Moeten jullie mijn aboneenummer hebben van hln?
gr Ive
@Ivivke Kan je eerst alle tips die vermeld staan in dit topic even overlopen? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/e-press-geactiveerd-en-gelinkt-maar-geen-toegang-exclusieve-content-49873
Mocht het dan nog niet lukken, laat je maar gerust iets weten.
Groetjes,
Antonella
Hoi iedereen,
sinds vandaag ook plots niets meer kunnen lezen op HLN … als ik dan ga kijken naar mijn profiel daar staat het proximus abonnement inactief gezet ????? Alles opnieuw proberen aan te vragen en ik krijg steeds de foutmelding:
Er ging iets mis
We konden niet bepalen of je in aanmerking komt voor toegang op HLN. Probeer later nog eens.
Als ik bel met HLN krijg ik te horen dat ik contact moet nemen met proximus … en daar .. tja .. hetzelfde, vandaar de vraag in het forum dan maar … zoals eerder blijkt ….
gr Ive
@djanngo
we vragen nog eens na wat we kunnen proberen.
Ondertussen toch nog eens vragen : je bent dus heel zeker dat je login op de HLN app de juiste is met aanmaak account voor HLN ?
login die je gemaakt hebt voor HLN nadat je via myproximus app e-press kon activeren ?
gr,
Tina
@sonia 6381
bedankt voor feedback :-)
Beste,
Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.
Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.
Graag een oplossing hier voor. Dank u.
voor mij mag dit topic gesloten worden. Het probleem is van de baan. Het was blijkbaar een kwestie van eerder geregistreerd met een ander emailadres.
Bedankt voor alle reacties.