Vraag

E-Mails van Skynet

  • 6 June 2023
  • 16 reacties
  • 261 Bekeken

Beste,

Zijn er problemen met de Skynet e-mailadressen. De laatste weken moet ik meestal Outlook 365 afsluiten en weer openen en dan pas komen alle e-mails binnen. Op mijn smartphone komen de e-mails zonder problemen toe. Gebruik niet graag de smartphone voor e-mails enz… (ben daar niet zo goed mee). Alle instellingen zijn in orde zoals vermeld op jullie website.


16 reacties

Reputatie 1
Badge

Dit is pas recent terug in orde.

Reputatie 1
Badge

Ik merk dat ze enorm traag binnenkomen nu...dus er is wel iets aan de hand.

En met traag bedoel ik  vele uren later.

Reputatie 1
Badge

Ik krijg sinds vandaag geen mails meer binnen op mijn email app van mijn android.

Geraak wel op de webmail van Skynet.

Is er een probleem?

@Michael V  Daarnet de instellingen nagezien en alles is zoals het hoort.

Reputatie 5
Badge +2

@chris1956 Eens de instellingen nakijken van je outlook 365? Wegens ze op andere platformen wel gewoon toekomen.

@Michael V De e-mails komen zonder problemen binnen via de webmail, ook op mijn smartphone komen de mails normaal binnen.

Reputatie 5
Badge +2

@chris1956 Dus op de webmail komen ze altijd direct binnen?

@Michael V  Daarnet geprobeerd, mails komen gewoon binnen via de webmail en ook op mijn smartphone. Op mijn Outlook365 niet. Na het afsluiten van mijn Outlook en terug openen komen die allemaal tegelijkertijd binnen.

Reputatie 5
Badge +2

@chris1956 @Blinckx Er zijn dit weekend nog problemen met de mail opgelost. Kun je eens contoleren.

Reputatie 1

Dat is intussen een slechte soap aan het worden, die problemen keren om de zoveel maanden al gedurende jaren terug. Vandaag kon ik enkel via Outlook mijn mails ontvangen als ik op ‘Alle mappen ontvangen en verzenden’ in Outlook drukte. En bovendien bleek door de ‘nieuwe’? spamfilters bijna 2 op de 3 van mijn mails verdwenen te zijn? En ironisch genoeg, 4 duidelijke phishing mails geraakten wel door de filter, maar de mails van een werkgever van me, niet. Bravo …..

Tot op heden nog altijd hetzelfde probleem. (maandag 12/6/2023 12:14)

Ik hou het de komende dagen in de gaten en hou je op de hoogte. Daarnet was het weer zo. Laatste mail toegekomen in Outlook om 15:31 uur en in de webmail  om 19:05 uur. (het is nu 19:38 uur)

Reputatie 7
Badge +5

@chris1956 Kan je ons op de hoogte houden of dit zich in de komende dagen nog voor doet? 

Deze morgen zowel Webmail als Outlook365 bekeken. In de webmail komen de mails normaal toe en in Outlook niet. Nu heb ik Outlook afgesloten en bij het opnieuw openen komen alle e-mails wel in één keer binnen.

Webmail gebruik ik eigenlijk nooit. Al mijn mails lees ik via Outlook 365. Op mijn smartphone kan ik soms al mails zien die nog niet toegekomen zijn in Outlook.

Reputatie 7
Badge +5

@chris1956 Heb je deze problemen ook via de webmail?

Reageer