Vraag

e-mail verzenden is onmogelijk

  • 7 September 2018
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Ik heb twee e-mail adressen. maar vanaf geen enkel van deze adressen kan ik een e-mail verzenden. telkens verschijnt er de mededeling "Het opgegeven wachtwoord lijkt onjuist of er is iets verkeerd gegaan"

4 reacties

lukt het ook niet als je online probeert op http://webmail.proximus.be
ben je us wachtwoord vergeten (veranderen) >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Reputatie 7
Badge +4
Deze 2 mailadressen zijn 2 aparte mailboxen. Zij hebben dus normaalgezien ook allebei een ander paswoord, tenzij je het hebt aangepast. Het lijkt me wel toevallig dat plots beide mailboxen een probleem met het paswoord zouden hebben. Is je PC draadloos of met kabel verbonden met je modem ? Indien draadloos, zou je eens moeten controleren of je wel degelijk met je eigen modem verbonden bent en niet met die van de buren (geeft problemen met mail als zij geen proximusklant zijn). Als het dat niet is kan je ook altijd eens proberen met de optie 'wachtwoord vergeten'

Op welke manier probeer je mails te verzenden, via outlook of een ander mailprogamma, of via onze webmail ?

Wij kunnen die mailboxen niet instellen als 'eerste' of 'tweede' mailadres. In een mailprogramma kan je instellen welke account als standaardaccount moet gebruikt worden. Dit vind je meestal terug accountinstellingen.
Ik probeer te e-mailen via
https://webmail.appsuite.proximus.be/appsuite/#!!&app=io.ox/mail/compose:compose.
Dus vanaf de webmail van Proximus.
Ik weet dat de 2 mailadressen 2 aparte mailboxen zijn.
Ik heb de paswoorden inderdaad aangepast.
Mijn PC is draadloos verbonden met een modem bbox2-e0e8
In de instellingen heb ik mijn standaardaccount ingesteld, maar toch mijn worden de meeste e-mails verzonden naar het tweede e-mail adres.
Reputatie 5
Badge +3
Je krijgt op beide mail adressen de melding dat het wachtwoord niet klopt, kan je ons een privébericht sturen met daarin je klantnummer, activeringscode en datum dan gaan we samen het wachtwoord van 1 mail adres veranderen en kijken of je nog altijd dezelfde foutmelding krijgt. Dit doe je door hier te klikken.

Reageer