Beantwoord

e-mail

  • 31 October 2023
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Beste, ik probeer een klacht in te dienen via mail maal dit lukt niet.

Daarom probeer ik via deze weg.

In augustus 2023 krijg ik een mail van proximus met de melding dat ik een aanpassing moet doen, anders zal ik geen mail meer kunnen verzenden.

Ik bel naar proximus, daar zegt men mij dat ik deze mail mag negeren!

Groot was mijn verbazing toen ik op 5 oktober 2023 geen mails meer kon verzenden.

Ik neem terug contact op met proximus, een medewerker doet mij verschillende aanpassingen doen bij de instellingen.

Plots kan ik niet alleen geen mails verzenden maar ook niet meer ontvangen!

Dan zegt de medewerker dat ik iemand moet zoeken buiten proximus om het probleem op te lossen.

Als ik zeg dat dit geen manier van werken is, wordt de verbinding plots verbroken?

Even later bel ik terug, een vriendelijke medewerkster zegt na mijn uitleg dat ze me binnen de twee dagen zullen opbellen en hulp op afstand zal doen.

Sindsdien niets meer gehoord van proximus!

Als jaren lange klant , had ik toch meer verwacht dan zo een behandeling.

Een zeer gefrusteerde klant.

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 31 October 2023, 10:53

Bekijk origineel

1 reactie

Ter info hier vind je de info ivm met de instellingen:

Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Sinds kort is beveiligde verificatie voor de uitgaande mailserver inderdaad nodig owv veiligheidsredenen en moeten login en paswoord ook voor die uitgaande server gebruikt worden.

In deze link vind je alle uitleg terug om je mailbox juist in te stellen.

Wie liever Skynet POP3 gebruikt voor het ontvangen van e-mails, gebruikt het volgende adres:
pop.proximus.be. Poort: 995

Reageer