Vraag

dsl pinkt

  • 2 March 2020
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Hallo, Het DSL lampje op mijn b-box 3 begint regelmatig te pinken waardoor mijn internet en televisie wegvalt. Meestal komt het terug vanzelf in orde. Maar nu deze voormiddag blijft het maar duren. 

Ik heb het filmpje om eens her op te starten al gevolgd en uitgevoerd. Maar helaas.


4 reacties

Ter info: iemand van Proximus kan ook fouten op je lijn vaststellen 

mss toch in afwachting van hun analyse ook eens een reset uitvoeren van de bbox

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

 

Reputatie 7
Badge +4

@LisaVD Ik zie dat er inderdaad geen signaal toekomt op je modem, heb je nagekeken dat alle kabeltjes nog goed insteken? Indien alles nagekeken kan ik een afspraak maken met een technicus; die terplaatse alles komt nakijken. Laat gerust enkele datums weten wanneer dit voor je past.

@SamuelD 

Alvast bedankt om de lijn te controleren. Alle kabels heb ik gecontroleerd op loszitten en dergelijk. 

Komende datums ben ik beschikbaar voor een technieker. 

Woensdag 4/3 - ganse dag

Donderdag 5/3 - nm vanaf 16.45

Vrijdag 6/3 - nm vanaf 14.00 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een afspraak woensdag 4/3 tussen 8-12u ingeboekt voor je, maar de kans bestaat dat er een probleem op de kabel zit. We hebben dit ook onmiddellijk doorgegeven dat dit door de lasploeg mee bekeken wordt.

 

Reageer