Ik heb al meerdere keren gebeld maar moet altijd 20+ min in wacht staan en heb ook al zoals ik eerder heb gezegd al eens iemand aan de lijn gehad en heeft me gewoon een nieuwe bbox gegeven maar werkt nog steeds niet perfect
Dat lijkt mij inderdaad ook het beste te zijn, maandag komen de prox forummedewerkers terug langs op het forum.
Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
Poximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum
Ik ga ervan uit dat de BBox DSL synchronisatie LED blijft knipperen en dat de aansluiting.bedrading NTP2007-BBox ok is
dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus
→
Best 0800 22800 technical support contacteren tot 22h vandaag (met uw klantnr of lijnnr in de hand); waarschijnlijk is er een (extern) probleem met uw internetaansluiting (in de straatkast)
Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed
aangezien je dsl lampje blijft knipperen kun je zelf alleen maar proberen om de bbox eens te resetten en als dit niet lukt kun je de helpdesk bellen tot 22u
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Het Wifi lampje hoort te knipperen als er Wifi gebruikt wordt,
als het DSL lampje blijft knipperen kan er mogelijk iets aan de lijn of verbinding mislopen, dan kunnen we langs deze kant nakijken.
Hiervoor vult u het klantennummer of lijnnummer in op uw forumprofiel zodat we het kunnen nakijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.