Skip to main content

Geachte Proximus Klantenservice,

Ik schrijf u met betrekking tot aanhoudende problemen die ik ondervind met mijn Proximus Flex Fiber S-pakket. Ondanks de belofte van een internetsnelheid van 350 Mbps, ontvang ik slechts 0,5 Mbps. Dit heeft een aanzienlijke impact op mijn dagelijkse activiteiten.

Mijn kinderen kunnen niet langer gamen op hun PlayStation 4-console vanwege de trage internetverbinding. Bovendien belemmert het mijn vermogen om effectief te werken en verhindert het mijn kinderen om hun online schoolwerk te voltooien.

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met uw klantenservice over dit probleem en elke keer werd mij verteld dat er een actieve storing was. Ondanks zeven weken lang wekelijks bellen, is er nog geen verbetering in de situatie.

Daarnaast heb ik de modem al 14 keer gereset en alle kabels uitgetrokken en weer teruggeplaatst, maar zonder succes. Ik betaal meer dan 70 euro per maand voor deze service, terwijl ik bij Telenet een betere en stabielere internetverbinding zou kunnen krijgen voor slechts 5 euro meer.

Het is belangrijk om op te merken dat de internetsnelheid aanvankelijk voldoende was (150 Mbps), maar dat deze elke dag trager wordt. Ik vraag me af of er iets is dat u van uw kant kunt doen om dit probleem op te lossen, omdat het zo gewoon niet meer kan.

Ik verzoek u dringend om dit probleem zo snel mogelijk aan te pakken. Ik kijk uit naar uw snelle reactie en een passende oplossing voor deze situatie.

@eray

Omdat de PX forummedewerkers/moderators , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Je hebt waarschijnlijk alle toestellen al eens herstart in de volgorde zoals aangegeven hier:

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

→ Je kan ook je fiber modem eens resetten.


@eray

Omdat de PX forummedewerkers/moderators , als ze maandag hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Je hebt waarschijnlijk alle toestellen al eens herstart in de volgorde zoals aangegeven hier:

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

→ Je kan ook je fiber modem eens resetten.

Wanneer reageren de moderators?


Mss reageren ze niet omdat ze wachten op een antwoord van u op hetgeen ik gepost heb, bvb heb je alles al eens herstart, heb je de fibermodem al eens gereset…..

Ter bijkomende info: 
Proximus moderators zijn ook niet constant online zijn op dit publieke forum. Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.


Mss reageren ze niet omdat ze wachten op een antwoord van u op hetgeen ik gepost heb, bvb heb je alles al eens herstart, heb je de fibermodem al eens gereset…..

Ter bijkomende info: 
Proximus moderators zijn ook niet constant online zijn op dit publieke forum. Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

ik heb alles al opnieuw gestart en dank u voor de info martin


@eray Meet je deze snelheid bekabeld via de modem? Via onze wifi booster of via je je eigen repeater?


@DaisyS ik heb perongeluk je bericht gemarkeerd als een antwoord

ik krijg deze snelheden van de b-box modem


@eray Ik zie dat je wifisnelheid ook niet optimaal is. Vermits het nog nooit optimaal gewerkt heeft, heb ik een afspraak met een technieker voor je geboekt morgenavond tussen 17 en 20u. Als dit niet voor je past kan je dit wijzigen via My Proximus of ons contacteren op 080022800. 


Reageer