Beantwoord

Download volume delen mogelijk?


Reputatie 1
Hallo !
We hebben op 2 plaatsen een start internet abonnement.
Nu, op het ene adres is het download volume bereikt. Op het andere adres nog voldoende.
Aangezien we hiervoor hebben betaald, kan ik dan deze volumes niet delen afhankelijk van het gebruik ervan ? Dus van account naar account, zoals je ook bv Premium punten kan delen....
Zou toch logisch zijn niet ?

Alvast dank !
Stefan
icon

Beste antwoord door raystef66 7 februari 2019, 14:16

nee neeeee, is al geregeld met een proximus medewerker aan de lijn.
De 3v+ wordt opgestuurd

Bekijk origineel

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Stefan, In principe zou het ook moeten werken met een bbox3V+. Voor de aansluiting met klantennummer 608xxxx64heb ik reeds het nodige laten doen zodat je morgen via bpost een nieuwe modem ontvangt, je gaat op je email adres ook nog een e-mail met een tracking. Kan je het dan zo eens testen en ons iets laten weten. Groetjes Thierry
Reputatie 1
ThierryW schreef:

Hey Stefan, In principe zou het ook moeten werken met een bbox3V+. Voor de aansluiting met klantennummer 608xxxx64 heb ik reeds het nodige laten doen zodat je morgen via bpost een nieuwe modem ontvangt, je gaat op het e-mailadres ook nog een e-mail met een tracking. Kan je het dan zo eens testen en ons iets laten weten. Groetjes Thierry


Hallo Thierry!
Alvast bedankt voor de interventie en het regelen van een BBOX V3+ op dat adres.
Wat bedoel je met ''In principe zou het ook moeten werken met een bbox3V+"" ? Het maken van een sip/voip met de 3V+ of het delen van download volume van klant tot klant ?
In ieder geval ga ik testen of ik met de BBOX 3V+ een SIP instelling kan opslaan in de modem om zo met VoIP te kunnen bellen of een alarm erop aan te sluiten zodat dat alarm via VoIP kan bellen naar een extern nummer.
Nogmaals dank !

grtn
Stefan
Reputatie 6
Badge +2
Je zal normaal kunnen VOIP'en met de BBOX V3+. Het delen van downloadvolume is jammer genoeg niet mogelijk.
Reputatie 1
ThierryW schreef:

Hey Stefan, In principe zou het ook moeten werken met een bbox3V+. Voor de aansluiting met klantennummer 608xxxx64 heb ik reeds het nodige laten doen zodat je morgen via bpost een nieuwe modem ontvangt, je gaat op je email adres ook nog een e-mail met een tracking. Kan je het dan zo eens testen en ons iets laten weten. Groetjes Thierry


Beste Thierry,
Tot op heden heb ik nog geen mail of tracking ontvangen.
Is het mogelijk dit even na te kijken aub.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +5
Als het via UPS is :
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
> cfr
Reputatie 1
Martin schreef:

Als het via UPS is :
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
> cfr


Kreeg melding van het Proximus team dat het vertraging zou hebben en nog in behandeling is. Ik wacht wel even af - bedankt !
Reputatie 1
ThierryW schreef:

Hey Stefan, In principe zou het ook moeten werken met een bbox3V+. Voor de aansluiting met klantennummer 608xxxx64 heb ik reeds het nodige laten doen zodat je morgen via bpost een nieuwe modem ontvangt, je gaat op je email adres ook nog een e-mail met een tracking. Kan je het dan zo eens testen en ons iets laten weten. Groetjes Thierry


Hallo Thierry,

Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen van bpost.
Zou u dit even kunnen nakijken aub ?

Bedankt !
Reputatie 7
Badge +4
Er is blijkbaar iets mis gelopen bij het verzendern van de modem, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt en doorgegeven aan de betrokken dienst zodra de modem als nog kan verstuurd worden.
Reputatie 1
SamuelD schreef:

Er is blijkbaar iets mis gelopen bij het verzendern van de modem, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt en doorgegeven aan de betrokken dienst zodra de modem als nog kan verstuurd worden.


Toch even melden dat een omruiling van bbox2 naar 3v+ voor mij toch wel stilaan een klucht begint te worden....
Al 15 dagen vraag ik voor een omruiling, 3 mensen hebben getracht dit te verwezenlijken zonder succes...
Blijkbaar iets misgegaan...ticketje aangemaakt.....heb zelfs met P gebeld en hebben ook een ticket moeten aanmaken omdat er iets fouts blijkt te gaan....WAT DAN ??
Heb opnieuw een ticketnummer gekregen en men zei dat er maandag wel een berichtje zou volgen...NADA......komaan zeg !
ticket : 37379613

Iemand een idee ?..............
Reputatie 1
raystef66 schreef:

SamuelD schreef:

Er is blijkbaar iets mis gelopen bij het verzendern van de modem, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt en doorgegeven aan de betrokken dienst zodra de modem als nog kan verstuurd worden.


Toch even melden dat een omruiling van bbox2 naar 3v+ voor mij toch wel stilaan een klucht begint te worden....
Al 15 dagen vraag ik voor een omruiling, 3 mensen hebben getracht dit te verwezenlijken zonder succes...
Blijkbaar iets misgegaan...ticketje aangemaakt.....heb zelfs met P gebeld en hebben ook een ticket moeten aanmaken omdat er iets fouts blijkt te gaan....WAT DAN ??
Heb opnieuw een ticketnummer gekregen en men zei dat er maandag wel een berichtje zou volgen...NADA......komaan zeg !
ticket : 37379613

Iemand een idee ?..............


Juist een bericht op gsm ontvangen.....morgen 07/02 levering....
Reputatie 7
Badge +5
👍 Proximus == Heel veel geduld hebben 😉
Reputatie 1
Inderdaad, en nu zit er bij het pdf document alweer een formulier bij om de oude modem terug te sturen.....!
Nochtans had men mij gezegd dat dat niet meer moest....
Ik vraag mij dus af of dit nu moet of niet ?
Referentie: R000000110000A1CNY-1
Klantennummer: ........

Kan iemand dat even nakijken aub.

Bedankt !
Reputatie 1
Trouwens op een vorige poging tot omruiling stond er :
Referentie: R0000001100009VXNL-1
Klantennummer: .....

Terugzending van materiaal
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Het staat u vrij het materiaal te behouden of binnen te brengen voor recyclage. Als u kiest voor recyclage ,
kunt u het materiaal gewoon binnenbrengen in een Recupel-punt (gemeentelijke containerpark).
Mocht u om een of andere reden niet naar het containerpark kunnen gaan, dan mag u het materiaal
binnenbrengen in een Proximus-winkel.
Als u het materiaal ondertussen al hebt terugbezorgd, dan hoeft u uiteraard niets meer te doen.
Alvast bedankt voor uw medewerking!

Begrijpe wie het kan 😆
Reputatie 6
Badge +2
Opgelet, je klantennummer staat publiek nu 😉
Reputatie 1
WenzelR schreef:

Opgelet, je klantennummer staat publiek nu 😉


Tja zeg, om juist een modem te ruilen zovele mails...

Maar wat is het dan : binnenbrengen of niet ?
Op mijn facturen staat deze als niet berekend...was trouwens gratis bij indienstname....
Reputatie 6
Badge +2
Een BBOX2 mag naar het containerpark gebracht worden, hoeft dus alleszins niet meer geretourneerd worden.
Reputatie 1
Ik vroeg een bbox 3v+...wat krijg ik binnen ?....EEN BBOX3 ! Nochtans had ik er achter gevraagd...
Daarop kan ik waarschijnlijk geen Voip....
Reputatie 6
Badge +2
oh nee, dat is niet goed !

ik zoek een andere versie en probeer opnieuw zending te sturen

Excuses 😞

groeten,

Tina
Reputatie 1
nee neeeee, is al geregeld met een proximus medewerker aan de lijn.
De 3v+ wordt opgestuurd

Reageer