Vraag

Digibox

  • 18 October 2023
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo Tina

Een vraag aan u: Kan ik gratis mijn digibox vervangen door een digibox V7 aub.

 

Alvast bedankt

René Jorissen

 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rejo Omruiling van uw model is momenteel nog betalend(49EUR).Misschien in de toekomst dat het gratis gaat worden.Dan gaat men u wel hierover informeren.Groetjes,Joel.

Hallo Tina

Een vraag aan u: Kan ik gratis mijn digibox vervangen door een digibox V7 aub.

 

Alvast bedankt

René Jorissen

 

 

Kan ik mijn huidige decoder omruilen voor een Android TV Box?

  • Heb je de tv-optie Pickx All StarsPickx All Stars & Sports of Disney+ of als je deze opties bestelt, kan je jouw huidige TV Box (decoder) gratis inruilen voor de Android TV Box. Consulteer hiervoor kanaal 58 of ga vanuit het Pickx start scherm op je tv naar > Shop > Apps en volg de instructies.
  • Heb je de tv-optie  Pickx All StarsPickx All Stars & Sports of Disney+ niet dan kan je ook jouw huidige TV Box inruilen voor een Android TV Box. Contacteer Proximus of bestel deze TV Box via je tv-toestel. Ga vanuit het Pickx start scherm naar > Shop > Apps en volg de instructies. Een éénmalige omruilingskost van €49 zal in rekening gebracht worden op je factuur.
    Voor meer informatie over de installatie van de Android TV Box kan je terecht op onze supportspagina's.
  • Als je nog geen TV klant bent, kies dan een Pack dat het best bij jou past, de Android TV box is inbegrepen.

Reageer