Vraag

Destiny 2 PC Cabbage error

  • 9 september 2019
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

Hallo,

Ik ben recentelijk verhuisd naar een nieuw appartement waar ik een modem deel met andere bewoners. Toen ik Destiny 2 wou spelen kreeg ik vaak de meldingen 'error code cabbage', ik heb meerdere keren informatie hierover opgezocht op het forum en online maar dit zijn vrij oude topics of voor consoles en ik weet niet of deze nog vertrouwhaar en/of up-to-date zijn.

Ik bezit een o-box 3V modem van Technicolor met de inlog gegevens maar durf zelf hier niet aan te komen omdat ik hier weinig vanaf weet.

8 reacties

Ter info: Er werd in het begin voorgesteld door Proximus om de bbox om te wisselen voor een sagemcom, maar achteraf werden de technicolor bbox'en niet meer vervangen door een sagemcom maar wordt er software gepusht op de modem, als de mensen van Prox hier je post doornemen zullen ze je wel verder kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan gerust een aanvraag doen voor een gratis HappyHouse technieker die ter plaatse nazicht naar de modem kan doen. Indien nodig kan hij deze ook vervangen.
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_happyhouse/particulieren/discover/news/service/gratis-analyse-internet-tv-telefonie.html
Beste Charlotte,

Danku voor de snelle reactie.
Ik heb het formulier openstaan maar ik vraag mij af wat er met "Nummer van de betrokken vaste lijn of internetverbinding" bedoeld word.
Beste,

Ik ben wat later aan Destiny2 begonnen en speel meestal bij mijn broer (telenet netwerk) aangezien thuis (proximus netwerk) de verbinding regelmatig wegvalt.
Is er ondertussen een sluitende oplossing?

Met vriendelijke groeten.
Reputatie 7
Badge +4
@hadesblazer : Dit is het telefoonnummer of identificatienummer van het internet (vind je op de factuur of welkomstbrief terug, ziet er ook uit als een telefoonnummer)
@nil.m : Ik heb van hieruit even een nieuw signaal naar je modem gestuurd. Kan je dit later op de dag even testen aub?
Beste Charlotte,

Ik ben op het moment bezig met het regelen van het nummer enkel word het mij verteld sinds wij aangesloten zijn bij Scarlet dat de dienst niet mogelijk zal zijn sinds het niet Proximus is.


Ik zelf weet niet of Scarlet een onderdeel van Proximus is of niet.

Beste Charlotte,

 

Na enige tijd wachten, heb ik nog steeds geen reactie van u gekregen (via direct bericht).

Het probleem blijft aanhouden,  geen idee wat u naar de modem hebt gestuurd, maar het werkt niet.

Ondertussen is Destiny 2 naar Steam verhuisd, maar het blijft aanhouden.

Is het mogelijk mij meer info te geven over hoe dit kan worden verholpen?

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +4

Nil, als je in volgende link een ups punt kiest en die aan ons gaat doorgeven dan ruilen we je modem even om. 

 

Klik hier om een UPS punt te selecteren

Reageer