Skip to main content
Beste gamers,



Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.

Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.

Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.



Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)



Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).



Steven

Was het maar zo simpel,ik ben op zoek naar iemand die dit voor mij kan instellen,uiteraard tegen een vergoeding.

Ik ben woonachtig in het Waasland.Mvg


@Alfamale123 Ik zie dat je eind april een nieuwe bbox3 modem hebt ontvangen. Welke problemen ondervind je? Kan je wat meer info geven?


Ja het is zo dat de kids boven slechte verbinding hebben zeggen ze.

Ik ga boven zien en hun signaal is goed maar alles gaat traag.

Dus een repeater aangevraagd bij proximus,beneden naast de modem in het stopcontact

gestoken en gesynchr via wps(ben ik geen voorstander van)is zo te kraken WPS.

Dan uit het stopcontact en naar boven ermee en niks signaal,wi-fi netwerk zend wel geen ssid uit

omdat ik het verborgen heb gezet.Een gebuur van mij heeft zijn naam als ssid ingesteld,heel slim...


je moet de repeater ergens tussenin zetten tussen beneden en boven.


Een repeater werkt enkel maar goed wanneer hij het huidige Wi-Fi signaal nog kan ontvangen. Indien het om een booster gaat moet de link kwaliteit tenminste geel branden beter groen. Of heb je het over de PLC-adapter Wi-Fi extender? Dan plaats je deze op een plaats waar je nog voldoende signaal hebt op je andere toestellen. Het is een beetje zoeken wat de ideale plaatsing is.


ja dat was het inderdaad wat ik bedoelde met  hem ergens tussenin zetten, en kun je ook eens met een gratis wifianalyzer bvb die je op een draagbaar toestel zoals smartphone of laptop installeert en zo kun je ook ongeveer eten waar je hem nog kunt zetten om voldoende ontvangst te hebben als je natuurlijk bvb -90 dbm afleest zit je al zeker te ver verwijderd.


Beste,

 

Ik heb nog steeds issues met het spelen van Destiny 2 en word elke 5 minuten uit het spel gegooid omwille van een Cabbage errorcode. Ik heb gelezen dat er een software-update moet gepushed worden naar de modem. Is het mogelijk deze morgennamiddag of op zaterdag te pushen? Wij werken thuis en hebben dus wel het internet nodig tijdens de werkuren. Indien de modem internet kan blijven geven tijdens de update, zoveel te beter!

 

Alvast bedankt!


@Proximus-forummedewerkers : zelfde probleem/vraag werd reeds door de auteur AnnaLuisa 

ook gesteld in twee andere posten 

hier https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-46577?postid=666429#post666429

en 

→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-cabbage-error-51647?postid=666424#post666424


@AnnaLuisa als je je gegevens aan je profiel kan toevoegen kan ik dit morgen namiddag uitvoeren.


Is dit nog steeds een dingetje?
Mag toch verwachten dat dit reeds naar alle modems is gepushed?

Heeft er misschien niets mee te maken, maar ik had bij mijn vorige modem ook problemen met bijvoorbeeld GTA Online. Na een helpdesk telefoontje is dit toen ook opgelost geraakt. Nu met mijn nieuwe modem (BBox3V+ dacht ik)  merk ik op dat de verbinding soms instabiel overkomt (snelheden en vertragingen variëren heel er veel).

Heb er last van tijdens het streamen, gamen, downloaden, shadowen (is dat een woord?).
 


@Mars Is dit dan vooral via een draadloze verbinding, of ook via kabel dat je dit merkt ? Ik heb je ijn nagekeken, maar zie niet onmiddellijk een oorzaak. 


@Mars Is dit dan vooral via een draadloze verbinding, of ook via kabel dat je dit merkt ? Ik heb je ijn nagekeken, maar zie niet onmiddellijk een oorzaak. 


Sorry @HadewychT voor laat antwoord.
Is bekabeld aangesloten.

Zag een topic op het forum hier wat ik ook even gaan testen ben, zie:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onstabiele-internet-connectie-wanneer-tv-aan-51891?postid=673503#post673503


@Mars we zullen daar op dat ander topic inderdaad  verder antwoorden en dit afsluiten.