Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden 😉
Reputatie 2
Badge
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden ;-) Ja maar de kwaliteit is veel beter.
ik heb daarnet een prive bericht gestuurd in verband met de update. Hopelijk leest iemand het, alvast bedankt:) !
Reputatie 7
Badge +6
WernerDom, de update is verstuurd. Het kan tot 1 uur duren vooraleer deze volledig actief staat. Alvast veel gameplezier!
Ik heb ook een bericht gestuurd, hopelijk niet te lang wachten voor de update.

Met vriendelijke groeten
Greg
Reputatie 7
Badge +6
Hey Greg, ik zie dat mijn collega's reeds het nodige hebben gedaan na je privébericht. Veel gameplezier!
Heb zonet privebericht verstuurd, hopelijk werkt het.
Net gezien dat mijn bbox is geupdatet, bedankt hiervoor!
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3:



Voor alle duidelijkheid... Ik heb de bovenste en er plakt een etiket op met "Technicolor". En't toppunt is: Destiny 2 marcheert niet.

Wat moet ik doen?
Reputatie 6
Badge +3
Het ticket is correct. Om het verschil te zien (apart van het ticket) moet je vooral kijken naar de "verdeling" van de gele ethernet poorten.

Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412
Ik dacht dat hij dat gedaan had want je moet alleen naar de gele poorten kijken of ze alle 4 aansluiten = Technicolor en anders is het 2 per 2 aan elkaar = Sagemcom.

Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.
Reputatie 7
Badge +6
Hey karelopper, ik heb na je privébericht de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 60min actief staan.
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe modem b-box3 en destiny geeft mij de cabbage fout. Kan dit gefixt worden aub? Privé bericht is al verstuurd. Zo te zien heb ik een SagemCom Bbox. Groeten. Stijn
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hey David! De update is verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel gameplezier!
Hallo,
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx

[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]
Reputatie 7
Badge +6
Dag Johan, de update is uitgevoerd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Alex, bericht ontvangen, ik heb een aanpassing gedaan op je modem, binnen enkele uren zal dit doorgelopen zijn.
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date
mvg brendon
Reputatie 7
Badge +6
Hey brendon, gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.
Ik heb ook een bericht gestuurd ivm met het cabbageprobleem en de technicolor modem

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Dag Lauri, ik heb de update verzonden. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel plezier!
Helaas krijg ik nog steeds de cabbage melding, en connectiestoornissen.
hello ik heb de cabbage probleem op mijn destiny 2 spel wij hebben scarlet ik ben hier echt niet goed in dus ik hoop iemand me kan helpen met dit probleem dank u.