Beantwoord

Destiny 2 ERROR code Cabage


Ik heb recent Destiny 2 gekocht voor de PC en ben vrij direct in aanraking gekomen met een error code: "Cabage",
Ik kan een paar minuten online spelen en disconnect er direct na terug, dit fenomeen herhaalt zich elke keer.
Ik heb geprobeerd te port forwarden maar het heeft geen verschill gemaakt.

Ik heb ook al een prive bericht gestuurd met mijn gegevens erin.
icon

Beste antwoord door KimB 11 May 2018, 15:45

Bekijk origineel

33 reacties

Dan zullen ze andere software pushen op je modem om dit op te lossen als ze hier reageren op je post of anders nog eens een PB sturen om ze wakker te schudden 😉
Hier ook hetzelfde.
Het zou gaan om de modem de Bbox 3 die een update moet krijgen naar firmware 17.1.03.1X
ik heb ze ook een privebericht gestuurd en al eens met de klantendienst gebeld. hopenlijk krijg ik hier een snellere oplossing.
Mvg.
Zelfde probleem bij mij. Heb gisteren een PB gestuurd dus hoop dat ze vandaag reageren 🙂.
Exact hetzelfde probleem, Error Code: Cabbage op Destiny.
Heb ze gisteren een PB gestuurd met de nodig informatie dus hoop dat ze binnenkort reageren.
Ze hebben me net een PB bericht gestuurd en hebben de update gestart
Tof! Ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.
Hebben de anderen die op deze post hebben gereageerd, en met hetzelfde probleem zitten, al reactie gehad op hun PB van Proximus? 🙂
Hebben de anderen die op deze post hebben gereageerd, en met hetzelfde probleem zitten, al reactie gehad op hun PB van Proximus? :)

ik nog niet maar heb mijn PB pas vandaag verstuurd
Hebben de anderen die op deze post hebben gereageerd, en met hetzelfde probleem zitten, al reactie gehad op hun PB van Proximus? :)

ik nog niet maar heb mijn PB pas vandaag verstuurd


Ik zit met hetzelfde probleem bij destiny 2 en had gisteren een PB gestuurd 🙂 ik vroeg het me gewoon af.
Reputatie 7
Badge +4
Ben, Mattecles en Valiant,

Ik heb de nieuwe software naar jullie modem gepusht, dit kan een paar uur duren voor het helemaal geïnstalleerd is. De modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kunnen jullie terug verder spelen.

Groeten,

Kim
Ben, Mattecles en Valiant,

Ik heb de nieuwe software naar jullie modem gepusht, dit kan een paar uur duren voor het helemaal geïnstalleerd is. De modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kunnen jullie terug verder spelen.

Groeten,

Kim


Hartelijk dank voor de hulp!!
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan 🙂
Super bedankt KimB!
Ik kreeg ook net oderstaand bericht van je collega Lorentz:

"oededag, Aangezien je Scarlet klant bent kan ik neit zeggen exact waar je moet gaan en hoe je het moet doen, maar de Cabbage error of Spinache error kan je verhelpen door de poorten 80, 443 en 23 te openen op jouw modem. Indien je over een portaal website bij Scarlet beschik waarop jij jouw internet en modem kan beheren kan je eht normaal zo doen en anders raad ik je aan hun technische dienst te contacteren met de vraag om deze poorten te openen."

Ik ga er van uit dat het toch lukt want min modem heeft zichzelf daarnet herstart. 🙂
Ben, Mattecles en Valiant,

Ik heb de nieuwe software naar jullie modem gepusht, dit kan een paar uur duren voor het helemaal geïnstalleerd is. De modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kunnen jullie terug verder spelen.

Groeten,

Kim


Hartelijk bedankt voor de snelle reactie!
Wanneer weet ik dat het in orde is?
Kan ik het zien als ik mij inlog op de modem?

Mvg.
Reputatie 7
Badge +3
Ben Vercammen normaal gezien gaat de modem 2 keer opnieuw opstarten nadien zou het in orde moeten zijn, dit neemt wel enige tijd in beslag. Groeten Els
Ben Vercammen normaal gezien gaat de modem 2 keer opnieuw opstarten nadien zou het in orde moeten zijn, dit neemt wel enige tijd in beslag. Groeten Els

ok super , dat is al gebeurd.
Tot nu toe is het probleem nog niet opgelost.
De modem is 2x herstart , zal nog even afwachten tot morgen.

alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Ben Vercammen hou ons op de hoogte. Groeten Els
Ik heb de eerste update al gehad denk ik, alle sinds de modem is al 1 keer herstart maar dat was zo'n 5 uur geleden. Is het normaal dat het zolang duurt voor de tweede?
Bij mij is de tweede net ook gebeurd dus da kan wel degelijk zo zijn geloof ik.
Reputatie 7
Badge +3
Serossa normaal duurt zo een update een 2 tal uur en dan zou die volledig doorgelopen moeten zijn. ik geef het door aan mijn collegas en van zodra we iets meer weten hoort u het ook . Groeten Els
Oke, bedankt voor het snel reageren
Reputatie 7
Badge +3
@Serossa met plezier. Groeten Els
de oplossing lijkt tot nu toe goed te werken zonder enige disconnects dus, bedankt voor de snelle reacties en de update naar me toe te sturen
Reputatie 7
Badge +3
@lordminboe met plezier. Groeten Els

Reageer