Skip to main content

de oude TV box heb ik op korte tijd zoveel moeten resetten dat die niet meer opstartte

Dus kreeg ik een nieuwe TV box en sindsdien zijn de problemen nog extremer, ik heb op TV geen enkele film sindsdien kunnen uitkijken, voor het einde ervan blokkeerde het TV scherm.

Die nieuwe TV box resetten dat gaat zelfs niet.

Het was geen internet connectie probleem want ik kon die films steeds (natuurlijk ook steeds vanaf het begin)  op PICKX bekijken.

Teruggaan in TV programma’s om een programma te kunnen bekijken dat lukt maar beperkt meer.

De helft van de tijd geraakt de TV box nu geblokkeerd en dan is het wachten tot een dag later om ook maar iets op TV te kunnen  bekijken (waarom betaal ik een abonnement als hun systeem nooit 100% meer werkt?).

 

Reklameren in de Proximus shop zorgde ervoor dat ‘een technieker ging terugbellen’.

 

in realiteit kwam er enkel een e-mail met een Proximus link. 

1ste ingave via die link : ‘je vraag is geregistreerd’

2de ingave van hen ‘Je vraag zal spoedig behandeld worden’

3de ingave van hen ‘we werken aan een oplossing’

 

prachtig toch? Misschien kan het abonnementsgeld terugbetaald worden zolang jullie blijven werken aan een oplossing, zonder zelfs contact te nemen om te vernemen wat de reeks problemen dan wel is?

 

Update : binnen  de 4 minuten nadat ik dit plaatste, kwam er alsnog een telefoon van een technieker, morgen namiddag sturen ze nu iemand aan wie ik alle (het zijn er een reeks) problemen mag doorgeven.

Eigenaardig genoeg, alle problemen zijn er met weergave op een TV (via hun TV box, oude zowel als nieuwe), internet connectie is niet onderbroken, TV programma’s via PICKX bekijken dat werkt zonder enig probleem...

Geen reactie

Reageer