Vraag

daily travel surf

  • 11 May 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Omdat ik binnenkort op reis vertrek naar Zwitersland heb ik de daily travel surf optie laten activeren. Maar hoe werkt dat nu éénmaal in Zwitersland zelf?  Kan ik gewoon data beginnen gebruiken (waarbij dus de 200 MB van de surf-optie wordt gebruikt), of moet ik dit eerst nog eens afzonderlijk 'activeren' door vb een sms of code of ...?

Word ik ook op de hoogte gehouden wanneer de daglimiet bereikt is?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@desuttercindy Zie info bij Topbestemmingen : https://www.proximus.be/nl/id_cl_ratesabroad/bedrijven-en-overheden/telefonie/buitenland-en-roaming/roamingopties-voor-bedrijven.html  Groetjes,Joel

 

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Ik weet niet of deze optie “daily travel surf” nog door Proximus aangeboden wordt (of nog interessant zou kunnen zijn)

Concreet kan de standaard geactiveerde “daily roaming pass” misschien interessanter zijn: 

Internationale en roamingtarieven per land | Proximus

Buiten de EU

Geen ingewikkelde roamingopties of activeringen meer buiten de EU.

  • Geen installatie of activering nodig
  • Betaal alleen wanneer er gebruik is
  • Dezelfde voorwaarden als in België voor 24u

Een Daily Roaming Pass van € 5,95 of € 11,95 wordt automatisch geactiveerd voor 24 uur wanneer je:

  • belt, sms’t of mms’t naar België of het bezochte land
  • een oproep ontvangt vanuit om het even welk land
  • surft in het bezochte land

Hiermee kan je data, minuten en sms’en van jouw Belgische abonnement gedurende 24 uur in het bezochte land gebruiken

Zwitserland = zone A à rato van 5.95 €/dag

Opgelet: de limiet van 60 euro mobiel dataverbruik blijft van toepassing

cfr website hierboven

In afwachting van een officieel antwoord van iemand die van proximus zelf is kun je hier al iets van uitleg vinden

Hoe gebruik je daily travel surf | Proximus Forum

&

Tarieven voor bedrijven buiten de EU | Proximus

Reageer