Op 18 augustus regel ik telefonisch overstap van tuttimus naar nieuwe flex formule, oa ook omdat ik zeer regelmatig WiFi verbinding verlies en de nieuwe internetbox wifi6 performanter zou zijn. Nieuw conform contract wordt me doorgestuurd, er zal een afspraak gemaakt worden voor installatie waarna ik de oude b-box met toegestuurde strookje moet terugsturen.
Het blijft stil en op 27 augustus bel ik weer naar 0800 22 800. Na wat gedraal wordt me nu gezegd dat de nieuw box naar Bpost is en deze volgende week zeker wordt geleverd. En “je kan dit gewoon zelf installeren”.
Weer geen enkele beweging en op 13 september terug gebeld en een nieuwe anonieme medewerker aan de lijn. Hij gaat naar de 2delijn (het komt erop neer dat we in principe geen nieuwe box leveren voor trouwe bestaande cliënten). Ik wijs de betrokkene op de contractuele belofte en hij belooft me dit voor mij regelen. Ik vraag hem vriendelijk mij iets op mail te zetten, wat hij zeker zal doen nadat hij mijn e-mail herhaalt.
We zijn nu 21 september en nog geen enkel signaal. Voor een klacht via mail raak je verstrikt in een menu en kan je weer … naar hetzelfde nummer bellen of via dit forum.
Op hoop van zegen …