Skip to main content

bij het opstellen van een mail komt hij terecht in concepten.

bij nader toezicht, soms is de mail verstuurt maar blijft de mail in concepten nog aanwezig.

soms vertrekt hij niet.

dit is een heel vervelende situatie

mvg

Willy

@willsie Best ook vermelden ter info aan de PX medewerkers als ze maandag terugkomen op het forum of je dit ook voorhebt via de webversie  http://webmail.proximus.be of alleen via een Mail applicatie.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen (indien dit nog niet moest gebeurd zijn) in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.

nog altijd geen reactie omtrent dit probleem en het verergerd blijkbaar. Ik moet telkens gaan kijken in concepten om te zorgen dat mij mails vertrekken en soms vind ik hem in concepten, maar ook in verzonden???

mvg

Willy

kan geen internet connectie - verbinding meer maken tussen mijn TV en modem

@willsie 

je zou al eens kunnen proberen door de apparatuur in de volgorde te herstarten zoals uitgelegd → hier

dank u voor de respons.

maar het DSL lampje start niet zoals ook het “DECT & WPS” hier is een knoopje die ik in duw maar geen verandering.

grtjs

Willy

@willsie Zeker eens je rj11 (telefonie stekketjes) controleren of ze goed contact maken zowel aan de kant van je internet box ingang “DSL” als aan de kant van de Proximus intro contactdoos DSL. Bv de Rj11 stekkertjes eens er uit halen en terug steken.

Je kan ook dan de →  Internet box eens resetten .

Als het DSL lampje dan nog niet continue oplicht dan kan het de Internet box zijn die defect is of dat er een probleem is in de ROP (Proximus straatkas) waar je introlijn op aangesloten is die bij u binnenkomt. 

sorry, maar niets lukt en het weer opstarten duurt heel lang???

na de → reset van Internet box blijft het VDSL ledje continue oplichten dan? (een reset duurt wel een tijdje vooraleer je terug kunt surfen) 

wat kan verder gedaan worden aub???

mvg

Willy

Brandt het DSL lampje nu continu of niet? 

@willsie U bent aangesloten op fiber. Het is dus normaal dat het DSL-lichtje niet brandt op je B-box3. Ook het WPS-lampje moet niet branden. Dit dient enkel om nieuwe toestellen via Wifi te verbinden met je modem. 

Als ik het goed begrijp krijg je op je TV de melding dat er een probleem is met je verbinding ? Kan je eens nakijken of de kabel tussen je B-box en decoder nog goed insteekt en hem eventueel vervangen ? 

Je kan ook al je toestellen eens herstarten, dwz je fibermodem (klein vierkant zwart of wit bakje), je b-box en je decoder. Je zet alle toestellen uit en start ze in de volgorde die ik hiervoor vernoemd heb terug op. Telkens wachten totdat alle lichtjes weer branden voordat je een volgend toestel herstart. 

Heb je nog steeds problemen met je mail ? Is dit via webmail of via een mailprogramma zoals Outlook,…?

mijn mail problemen zijn sedert een tijdje  opgelost. had dit reeds gemeld. best ok dus. dank u

contact was DAISY op een ander forum????

ok het antwoord betreffend de lampjes is begrepen. maar kan nog altijd geen connectie krijgen heb alles geprobeerd wat jullie voorstellen, zo goed als ik kon? Iemand vertelde me dat de reden door TV updates kan zijn??? is dit mogelijk???

Maar kan je nog connecties maken met andere toestellen?

Zijn er nog toestellen met een internetkabel aangesloten aan de B-Box of zijn er nog die via wifi connectie maken met je B-Box

kan nog altijd geen connectie krijgen heb alles geprobeerd wat jullie voorstellen, zo goed als ik kon? Iemand vertelde me dat de reden door TV updates kan zijn??? is dit mogelijk???

Heb je getest met kabel en je toestellen herstart ? Geeft dit een verschil ? Welke melding krijg je juist op je TV, wat werkt er niet ? Kan je wat meer uitleg geven ? 

Nu is het moeilijk om te zeggen of dat iets met een update te maken zou hebben. 

ik ga wel op HDMI 2 , dan op Home met de TV afstand bediening. dan krijg ik volgende meldingen

voor YOUTUBE  “ controleer uw netwerk verbinding” en voor internet “verbinding met netwerk mislukt”

grtjs

Willy

Reageer