Vraag

Cloud werkt weeral niet meer

  • 21 January 2021
  • 11 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 2
Badge

sinds enkele dagen werkt de cloud weeral niet meer. het dashboard flikkert voortdurend en ik moet de cloud afsluiten om verder te kunnen werken. Cloud software volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd met als resultaat dat ik opnieuw een flikkerend inlogscherm krijg waar ik niks kan invulllen en dan maar noodgedwongen opnieuw moet afsluiten.

Dit is hetzelfde probleem die vorig jaar ook is voorgekomen en die verschillende maanden heeft geduurd eer het opgelost was. Zijn we opnieuw vertrokken voor enkele maanden ?????

Overweeg om dit buiten te gooien en iets deftigers en betrouwbaarder te installeren.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Franki_01 Ik moet het laten nakijken. Kan je mij via een privé bericht de logs bezorgen? 
Deze kan je hier terug vinden: 

Location of logs in File Manager:
· Local Disk / C Drive > Users > (domain username) > AppData > Local > Proximus > Proximus Cloud
If the AppData folder is not visible:
· Start > My Computer > Organize > Folder and Search Options > View > Select "Show hidden files" > OK

Reputatie 7
Badge +5

@Franki_01 Het blijkt weer een algemeen probleem te zijn. Onze collega’s zijn er mee bezig. 

Reputatie 2
Badge

OK, bedankt Daisy.

We wachten af op een oplossing

Reputatie 2
Badge

Beste,

 

tot nu toe werkt het nog altijd niet op mijn laptop. Op vaste PC werkt de cloud wél normaal.

Is dit een specifiek probleem bij mij of is er toch een algemeen probleem met bepaalde windows versies ? Graag reactie AUB.

Werken je pc en latop dan met verschillende windows versies .

Reputatie 2
Badge

Ik kan MS Onedrive aanbevelen. Niet duur, veel ruimte en prima integratie met O365 apps.

ik gebruik al jaren lang MS Onedrive en google Drive en nog nooit problemen mee gehad, al moet ik eerlijk toegeven dat proximus cloud ook geen problemen geeft bij mij.

Reputatie 7
Badge +4

OK, bedankt Daisy.

We wachten af op een oplossing

Het probleem is van algemene aard en wordt zo spoedig mogelijk verholpen
onze excuses voor het ongemak

Bij mij werkt het nog juist nog enkele bestanden geupload

Reputatie 2
Badge

Mijn laptop werkt op windows 10 - 64 bit en desktop op 32 bit. Blijkbaar zit het probleem hierin…

bij mij lukt het wel op mijn laptop Windows 10 - 64bit !

Reageer