Vraag

Cloud op PC werkt niet

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

ik ben een nieuwe gebruiker van de Proximus Cloud en krijg telkens een fout bij inloggen. De software werd geïnstalleerd op mijn PC, verder geraak ik niet.


2 reacties

geen enkele connectie lukt, ook de webversie niet. Op betreffende PC werd de software met succes geïnstalleerd.

@Gerdinus Vandekerckhove best ook vermelden of het ook niet lukt via de →  webversie

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer